افتتاح ۷۳ طرح اشتغالزایی و تحویل ۱۹ واحد مسکون مددجویی

مدیرکل بهزیستی استان سمنان: یکی از راه های رسیدن به توانمندی جامعه هدف، اشتغال پایدار و مسکن است که در این راه با برنامه ریزی کشوری و پیگیری های استانی گام های موثری برداشته شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان سمنان، محمود منطقی مدیرکل ضمن تبریک ایام الله دهه فجر خبر از افتتاح طرح های اشتغالزایی و تحویل مسکن مددجویی در این ایام الله داد.

دکتر منطقی در ابتدا با بیان این مطلب که، توانمندی جامعه هدف بعنوان رویکرد اصلی در سازمان بهزیستی کشور است گفتند: یکی از راه های رسیدن به این هدف اشتغال پایدار و مسکن است که در این راه با برنامه ریزی کشوری و پیگیری های استانی گام های موثری برداشته شده است.

وی افزود: با همکاری و همراهی کلیه همکاران در بخش دولتی و غیردولتی در سال گذشته صد در صد تعهد اشتغال استان انجام شده است و همچنین در سال گذشته و ۱۰ ماهه سال جاری ۱۵۳ مسکن تحویل و ۱۴۱۹ نفر اشتغال مددجویی انجام شده است.

مدیرکل بهزیستی استان و مشاور استاندار در امور توانخواهان با تبریک مجدد ایام الله دهه فجر، خبر از تحویل ۱۹ واحد مسکن مددجویی همزمان با سراسر کشور و با حضور ریاست و معاونین سازمان بهزیستی کشور از طریق ویدئو کنفرانس و افتتاح ۷۳ طرح اشتغالزایی در این ایام الله داده و افزودند: ۱۹ واحد مددجوی در قالب  تفاهم نامه کمک به تامین، مسکن خانوارهای دارای دو عضو معلول و سایر طرح های در دست اقدام است و همچنین ۷۳ طرح اشتغال نیز در قالب خوداشتغالی و کارفرمایی است.

وی در پایان سخنان خود، تحقق اهداف در یک سازمان را منوط به همدلی و همراهی پرسنل آن مجموعه بیان و تقدیر ویژه ای از کلیه پرسنل در بخش دولتی و غیر دولتی داشتند.

کد خبر 101423

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد