نشست هماهنگی و هم اندیشی بهزیستی و گروه های جهادی قم

طی جلسه ای با حضور مدیران گروه های جهادی و بسیج سازندگی قم در خصوص افزایش سطح خدمات به جامعه هدف بهزیستی رایزنی شد.

در این جلسه که با حضور سرهنگ ضیائی مدیر حرکتهای جهادی قم و طلوعی مسول قرار گاه محرومیت زدائی حضرت معصومه (س)  و به میزبانی بهزیستی برگزار شد  . سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی قم ضمن تقدیر از فعالیتهای ارزنده محرومیت زدائی گروه های جهادی در قم خاطرنشان کرد : یکی از اولویت های کاری بهزیستی در راستای مردمی‌سازی امور ، ظرفیت سازی اجتماعی ، و گسترش خدمات در مناطق محروم  بهره‌مندی از ظرفیت گروه‌های جهادی است .

میرئی افزود : اصولا توسعه و ارتقا خدمات بدون مشارکت آحاد مردم عملی نیست  و بسیاری از اهداف جامعه در سایه مشارکت مردمی بروز خواهد داشت ، لذا در تلاش هستیم تا بتواند با برنامه‌های فقرزدایی و خوداتکایی محرومان جامعه را با مشارکت مردم و گروه های جهادی اجرایی کنیم چون  مردمی‌سازی باعث پررنگ شدن مسئولیت اجتماعی خواهد شد و بهترین و فعال ترین اقشار در این زمینه گروه های جهادی هستند .

در ادامه این جلسه مدیران گروه های جهادی گزارشی از خدمات و فعالیتهای خود در زمینه تعمیر و بازسازی منازل مددجویان ، مناسب سازی مسکن مددجویان روستایی و ... ارائه کردند و اشاره داشتند در قالب برنامه های دهه فجر هم بیش از 20 مورد پروژه تعمیراتی و بازسازی مددجوئی تا پایان سال اجرایی خواهد شد.


 

کد خبر 101413

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد