افتتاح مرکز  توانبخشی ،واگذاری ۱۱واحد مسکونی  و بهره برداری از ۵طرح اشتغال در شهرستان امیدیه

در چهارمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون توانبخشی بهزیستی استان خوزستان و فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان امیدیه آئین افتتاح مرکز روزانه آموزشی ،توانبخشی حرفه آموزی معلولین ذهنی زیر ۱۴ سال،واگذاری۱۱واحدمسکونی و بهره برداری از ۵طرح اشتغال برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی خوزستان غلامعلی جعفری معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان در حاشیه این مراسم بیان کرد:  مرکز روزانه آموزشی ،توانبخشی حرفه آموزی معلولین ذهنی زیر ۱۴ سال  با ظرفیت ۴۰ نفر و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال راه اندازی و به بهره برداری رسیده  است.

جعفری با بیان اینکه  این مرکز فرصت اشتغال ۶ نفر را فراهم نموده است افزود:۵ مرکز توانبخشی در شهرستان امیدیه به ۱۳۰ معلول مقیم ،خدمت رسانی می کنند.

وی  گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا کنون بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به ۹۲ نفر و بیش از ۱۷ میلیارد ریال نیز کمک هزینه بلاعوض  ساخت و تکمیل مسکن به ۱۱ خانوار و معلولان زیر پوشش بهزیستی امیدیه پرداخت شده است.

معاون توانبخشی بهزیستی خوزستان خاطر نشان کرد:در شهرستان امیدیه ۲۰۰۰معلول دارای پرونده بوده که از این تعداد ۱۶۰۰ نفر آنها مستمری بگیر و ۴۰۰ نفر از خدمات جانبی برخوردار می شوند  و ۵۹۰  نفر  خانوار بی سرپرست و بدسرپرست نیز تحت پوشش بهزیستی این شهرستان بوده و مستمری دریافت می کنند.

کد خبر 101404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد