پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان یزد به مناسبت ایام الله دهه فجر

رضا ابهت؛ انقلاب اسلامی یکی از بزرگترین رویدادهای قرن بیستم بود

بسم الله الرحمن الرحیم
به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، که نماد ایستادگی، اندیشه، ایمان و امید ملت بزرگ ایران است، به ملت شریف ایران و همه همکاران و خانواده‌های محترم آنان تبریک عرض می‌نمایم.
این انقلاب، که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) وحمایت گسترده مردم ایران به اتمام رسید، یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای تاریخی قرن بیستم بود که تأثیرات عمیقی بر سرنوشت ایران و جهان گذاشت. 
این انقلاب، نه تنها یک تحول سیاسی بلکه یک پیشرفت فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و علمی بود که بر اساس آموزه‌های اسلامی و انسانی شکل گرفت.
امروز، بعداز گذشت چهل و پنج سال از این انقلاب، شاهد هستیم که ایران اسلامی با تکیه برخودکفایی، مقاومت، اعتماد به نفس و همدلی ملی، دربرابر تهدیدات و تحریم‌های دشمنان، پیشرفت‌های چشمگیری در زمینه‌های مختلف کسب کرده است. 
ایران اسلامی، با حفظ هویت و ارزش‌های خود، درعرصه‌های بین‌المللی نیز نقش فعال و مؤثری دارد و به عنوان یک قدرت منطقه‌ای و اسلامی شناخته می‌شود.
به همین مناسبت، از همه همکاران عزیز که در حوزه بهزیستی  فعالیت می‌کنند، قدردانی می‌کنم و از خداوند متعال برای آنان سلامتی، توفیق، موفقیت و شادکامی خواستارم. امیدوارم که با تلاش و اخلاص خود، بتوانیم خدمات مطلوب و مؤثری رابه جامعه هدفمان دراستان یزد ارائه دهیم و نقشی موثر در تحقق اهداف و برنامه‌های این انقلاب داشته باشیم.
در پایان، ازخداوند متعال  حفظ و سلامتی مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تداوم برکات ولایت و امامت ایشان را خواستارم.

رضا ابهت
مدیر کل بهزیستی استان یزد

کد خبر 101341

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد