گستردگی خدمات بهزیستی در شهرستان لردگان

خدمات بهزیستی در شهرستان لردگان به صورت مستمر و موفق در حال اجرا می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان، سرپرست اداره کل بهزیستی استان در دیدار با فرماندار شهرستان لردگان با بیان اینکه خدمات این سازمان از قبل از تولد تا دوران سالمندی جاری است، گفت: آزمایش‌های غربالگری و پیشگیری از معلولیت‌ها قبل و حین تولد و خدمات به افرادی که در سن طلایی مداخلات درمانی معلولیت‌های شنوایی و بینایی هستند از جمله خدمات این سازمان است.

سلیمانی با اشاره به بهره مندی قریب به هفت هزار فرد دارای معلولیت در شهرستان از خدمات بهزیستی، افزود: از این تعداد چهار هزار و ۷۰۰ نفر مستمری ماهیانه دریافت می کنند و  شش مرکز به معلولین روستایی در قالب توانبخشی مبتنی برجامعه خدمات رسانی می کنند.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه پیشگیری سه مرکز اقامتی، پنج مرکز مشاوره، دو تیم اجتماع محور و یک تیم همیاران سلامت در شهرستان در حال فعالیت می باشند که با اجرای طرح ها و برنامه های مختلف توانسته اند در خصوص آگاهسازی پیشگیری از معلولیتها و آسیب های اجتماعی اقدامات موثری انجام دهند.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان خدمات رسانی به بیش از یکهزار  و ۵۰۰ زن سرپرست خانوار و ۴۲۶ خانواده دارای فرزند دو قلو به بالاتر را از دیگر خدمات بهزیستی در شهرستان لردگان اعلام کرد و افزود: دویست گروه خودیار و ۶ گروه همیار زنان سرپرست خانوار در راستای حمایت از زنان در شهرستان فعال هستند.

کد خبر 101313

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد