پیام تبریک سرپرست بهزیستی استان بوشهر به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

دکتر حیدر عزیزنژاد سرپرست بهزیستی استان بوشهر درپیامی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به رهبری بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
دهه فجر، یادآور انقلاب اسلامی و پیروزی ملت ایران در مقابل استبداد و ظلم است، این دوره از سال، فرصتی است برای یادآوری ارزش‌ها و ایده‌هایی که باعث پیروزی انقلاب اسلامی ایران شد.
ملت بزرگ ایران بعد از سال‌ها مبارزه و استکبارستیزی، با خون خود شجره طیبه انقلاب را آبیاری نمودند و پایه‌های رژیم طاغوتی را در دهه فجر فروریختند، و این روزها، روزهایی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ایران به یادگار خواهند ماند.
در این میان اداره کل بهزیستی استان بوشهر به عنوان یکی از دستگاه های مسئول در زمینه رفاه و آسایش مردم و جامعه هدف با همت و تلاشهای شبانه روزی کارکنان خدوم بهزیستی تلاش خواهد کرد به تحقق آرمانهای امام و انقلاب و رفاه جامعه هدف و مردم به صورت ویژه خدمتگذار مردم باشد.
و  اینک در آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و پنجمین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، نماینده معزز ولی فقیه در استان و مردم ولایتمدار و شهید پرور استان بوشهر و همکاران گرانقدر در مجموعه بهزیستی تبریک عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم.
دکتر حیدر عزیزنژاد
سرپرست بهزیستی استان بوشهر
کد خبر 101210

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد