حضور دستیار رئیس جمهور، هیئت همراه و فرماندار در بهزیستی اسلام آباد غرب

دستیار رئیس جمهور و هیئت همراه با حضور فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب ضمن حضور در اداره بهزیستی، از مرکز شبانه روزی "پناه دیگر"، از مراکز تحت نظارت اداره بهزیستی این شهرستان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه؛

در این بازدید حسین صفری رئیس بهزیستی شهرستان گفت: در این شهرستان هشت مرکز در حوزه توانبخشی  مطابق با دستورالعمل ها به صورت تخصصی به مددجویان خدمات ارائه می دهند.   

"سکینه سادات پاد" دستیار رئیس جمهور در این بازدید از بخش های مختلف این مرکز دیدن کرد و امورات آن را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.
 
وی ضمن تقدیر از کارکنان خدوم و تلاشگر بهزیستی شهرستان، کار در بهزیستی را سخت و در عین حال عبادت دانست و عنوان کرد: موضوع حق پرستاری معلولین را به صورت ویژه پیگیری خواهیم کرد.

در این بازدید حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان، از فعالیت های بهزیستی و کارکنان آن، که وظیفه خدمات رسانی به معلولین و افراد آسیب دیده اجتماعی را بر عهده دارند تقدیر کرد.

در پایان رئیس و کارکنان اداره بهزیستی شهرستان اسلام آباد غرب در معیت سایر مسئولین، در مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان به مناسبت گرامی داشت دهه مبارک فجر شرکت کردند.


برای پیوستن به کانال اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه در پیام‌رسان ایتا، اینجا را لمس کنید

کد خبر 101187

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد