دوره  آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در بهزیستی قم برگزار شد

به همت دفتر فرهنگی بهزیستی و با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم دوره آموزشی عمومی تحت عنوان امر به معروف و نهی از منکر و شیوه های آن ویژه کارکنان بهزیستی استان قم برگزارشد .

حجت الاسلام و المسلمین حسینعلی اکرامی نژاد مشاور مدیر کل و دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد وخاطره امام و شهیدان خصوصا شهیدان راه احیاء فریضه امر به معروف با اشاره به ضرورت برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء سطح آگاهی های دینی ، مذهبی و فرهنگی کارکنان گفت: امر به معروف و نهی از منکر واجب کفایی است و بر مسلمانان است که از این فریضه که جزو فروع دین محسوب می شود غافل نمانند لذا لازم است همکاران محترم علاوه بر ارتقاء اطلاعات خود در زمینه این فریضه مهم دینی و اجتماعی ، راه ها و روش های اعمال امر به معروف و نهی از منکر و همچنین شرایط آن را را بهتر بدانند .

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکربهزیستی قم خاطرنشان کرد :  با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری پیرامون این فریضه :با رعایت اصول و موازین شرعی، حرمت به حریم خصوصی افراد، اکتفا به تذکر لسانی نه واکنش عملی، رازداری و... موضوعاتی همچون آشنایی با منکرات سازمانی ،  توجه به  مقوله عفاف  و حجاب و راه های جذب حداکثری ، مبانی ، مسائل ، راهکارها و... را برای همکاران تشریح می کنیم.

لازم به ذکر است این دوره به مدت 4ساعت و با تدریس حجه الاسلام  عنایت زاده  و با حضور کارکنان بهزیستی قم در سالن جلسات ستاد بهزیستی برگزار شد .

کد خبر 100905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد