تشریح برنامه های بهزیستی استان در ایام الله دهه فجر

سرپرست اداره کل بهزیستی استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با دهه مبارک فجر طرح ها و برنامه های گرامیداشت این ایام در بهزیستی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی، مهشید سلیمانی با بیان اینکه تا پایان دهه فجر، ۵۹ واحد مسکن در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: از این تعداد ۲۱ واحد برای خانواده‌های دارای ۲ معلول در قالب تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان، ۲۵ واحد خودمالکی، ۱۳ واحد در قالب طرح مسکن ایتام احداث شده است.

وی افزود: افتتاح ساختمان مرکز اقامتی در شهرستان فارسان، تعاونی زنان سرپرست خانوار در شهرستانهای کیار و اردل، همایش ایثارگران بهزیستی و بازدید از خانواده های معظم شهدا از برنامه های پیش بینی شده بهزیستی است.

سلیمانی خاطر نشان کرد: اعزام خانواده های دارای معلولیت به مشهد مقدس، بازدید از خانواده های تحت حمایت، برگزاری میز خدمت در مساجد و برگزاری آئین های جشن در مراکز از دیگر برنامه های این اداره کل در این ایام است.

سرپرست اداره کل بهزیستی استان تصریح کرد: ارائه خـدمات غربالگری در ایام‌ مبارک دهه فجر در کلیه شهرستان‌ها به صورت رایگان و ارائه خدمات مشاوره‌ای به نیازمندان با در نظر گرفتن یاری برگ انجام می‌شود.

کد خبر 100897

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد