سومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر با محوریت فعالیت های بین المللی برگزار شد

سومین جلسه هماهنگی برنامه های دهه فجر نهادهای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محور فعالیت های بین المللی با حضور علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، رئیس سازمان بهزیستی کشور در این جلسه با تأکید بر ظرفیت سازی اجتماعی در سازمان بهزیستی و احراز آن توسط وزیر کشور و استانداری ها،گفت:بهزیستی در اقصا نقاط کشور به تشریک مساعی واشتراک گذاری همه دستگاه ها در قالب مسئولیت اجتماعی پرداخته است.

وی با اشاره به برگزاری اخیر نمایشگاه بهزیستی در مجلس شورای اسلامی گفت:سازمان بهزیستی آمادگی دارد با برگزاری نمایشگاه در مکان های مختلف به معرفی عملکردها و دستاوردهای سازمانی اقدام کند.

قادری در خصوص فعالیت های بهزیستی با قابلیت های ارائه در عرصه های بین المللی گفت:معرفی افراد دارای معلولیت نخبه در رشته های مختلف ورزشی و مدال آوران پاراآسیایی، پاراالمپیکی و... که اعضای جامعه هدف بهزیستی  هستند، می تواند در برنامه های بین المللی دهه فجر امسال مورد توجه قرار گیرد.

وی همچنین به برنامه در آغوش سیمرغ، برگزار شده توسط سازمان بهزیستی در تیرماه امسال و با حضور رئیس جمهور اشاره کرد و گفت: این برنامه با هدف تقدیر از خانواده های پذیرنده فرزندان دارای معلولیت از سازمان بهزیستی با حضور سفرای کشورهای خارجی برگزار شد و می تواند به عنوان یکی از دستاوردهای بهزیستی در عرصه های بین المللی مطرح شود. 

رئیس سازمان بهزیستی کشور همچنین به فعالیت شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه تجهیزات توانبخشی اشاره کرد و گفت:تجهیزات توانبخشی شامل اعضای مصنوعی ساخته شده از فیبر کربن با قابلیت نصب بر روی اسکلت های هوشمند از دستاوردهای این شرکت های داخلی است و تولید انبوه آن برای جامعه هدف سازمان بهزیستی در دستور کار قرار دارد و این دستاورد نیز قابلیت خوب و نوینی برای معرفی در مجامع بین المللی دارد. 

وی در پایان از برنامه های اخیر بهزیستی در تجلیل از خانواده شهدای قدس، شهدای مدافع امنیت، شهدای گمنام و... با حضور اعضای خانواده آنان در بهزیستی خبر داد و برای همکاری و هم افزایی با تمامی نهادهای عضو شورای هماهنگی برگزاری برنامه های دهه فجر امسال در سازمان های تابعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، اعلام آمادگی کرد. 

کد خبر 100388

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =