دیدار بی واسطه مردم دهستان دهکاء آستانه‌اشرفیه با استاندار گیلان و مدیران دستگاه های اجرایی استان

ملاقات مردمی و دیدار چهره به چهره استاندار گیلان و شماری از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان  بی واسطه و در فضای صمیمانه در دهستان دهکاء آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

در ادامه سفر دکتر اسدالله عباسی به شهرستان آستانه‌اشرفیه؛ وی امشب (سه شنبه) با حضور در مسجد حضرت صاحب الزمان(عج) دهستان دهکاء آستانه‌اشرفیه با مردم به صورت رو در رو دیدار کرد.

این دیدار که با حضور سرپرست بهزیستی گیلان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی برگزار شد؛ بیش از سه ساعت به طول انجامید و پس از طرح مسائل و مشکلات توسط مراجعه‌کنندگان، نماینده عالی دولت در گیلان دستورهای لازم برای اقدام به هریک از معاونان، مدیران ستادی استانداری و نیز مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط را صادر کرد.

همزمان با روی کارآمدن دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، حضور میدانی مدیران با برپایی میز خدمت و دیدار چهره به چهره با مردم در مناطق مختلف استان گیلان شکل جدیدی به خود گرفته و در مناسبت‌های مختلف نسبت به برگزاری میز خدمت اقدام می‌شود.

میز خدمت نماد خدمت‌رسانی و فرصتی برای دیدار چهره به چهره و پاسخگویی بی‌واسطه به مطالبات مردم و سرعت بخشیدن به رفع مشکلات و خواسته‌های آنان است.

گفتنی است آریا طوفانی سرپرست بهزیستی گیلان نیز همراه با سایر  مدیران استانی و شهرستانی بصورت مستقیم و بی واسطه با مردم شهرستان آستانه اشرفیه دیدار کرد و پاسخگوی مسائل و خواسته های مراجعین بود.

کد خبر 100339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد