جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر بهزیستی هرمزگان برگزار شد

نشست شورای امربه معروف و نهی از منکر بهزیستی هرمزگان با حضور دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان ، مدیرکل بهزیستی هرمزگان، معاونین و سایر اعضای شورا در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان؛ نشست شورای امربه معروف و نهی از منکر بهزیستی هرمزگان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر هرمزگان و سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان، معاونین و سایر اعضای شورا در سالن جلسات بهزیستی هرمزگان برگزار شد.
سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی هرمزگان در این جلسه ضمن تشریح خدمات و فعالیت های بهزیستی استان عنوان کرد: خدمت رسانی به جامعه هدف شامل : افراد دارای معلولیت ، زنان سرپرست خانوار ، ایتام و آسیب دیدگان اجتماعی باهدف حمایت از کانون خانواده و کاهش آسیب‌های اجتماعی یکی از مهم‌ترین وظایف بهزیستی در زمینه ترویج معروف بشمار می‌رود.
جهانشاهی در ادامه خواستار همراهی و حمایت شورای امر به معروف و نهی از منکر از جامعه هدف بهزیستی شد و گفت : جامعه هدف بهزیستی همواره با کمترین توقع ، بیشترین حمایت و همراهی را از نظام داشته و همواره حامی انقلاب اسلامی در همه عرصه ها بوده و برماست که یاور این عزیزان باشیم.

وی وجود صنایع در استان و بهره گیری از تعهدات و مسئولیت های اجتماعی آنان در راستای خدمت رسانی به جامعه هدف بهزیستی را امری مهم دانست و از دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواست در این مطالبه گری همراه و یاریگر بهزیستی باشند.

در ادامه این نشست حجت الاسلام و المسلمین حسن کریمی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مسئله امر به معروف مسئله ای اجتماعی است و همه در قبال آن مسئولیم و باید ناظر باشیم و سکوت در این خصوص پذیرفتنی نیست.

وی تاثیر این نظارت و حراست همگانی را سلامت جامعه عنوان کرد و افزود : حجاب و عفاف یکی از بحث های مطرح در پرداختن به امر به معروف و نهی از منکر است که علیرغم تبلیغات سوء دشمنان مبنی بر مانع بودن حجاب برای آزادی بانوان و حضور فعال آنان در اجتماع ، باعث حضور بدون دغدغه بانوان و فعالیت های اجتماعی آنان خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین کریمی تصریح کرد : مسئله حجاب مسئله ای فرهنگی است و اولویت ما ، فرهنگ سازی و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف برای جوانان است.

حجت الاسلام و المسلمین رازمند دبیر شورای امر به معروف و نهی از،منکر بهزیستی استان نیر در این جلسه با اشاره به فعالیتهای تخصصی و پیشگیرانه بهزیستی به ویژه در بحث پیشگیری از آسیبهای اجتماعی و ساماندهی معتادین متجاهر ، این فعالیت ها را مصداق امر به معروف و نهی از منکر عنوان کرد و افزود : سازمان بهزیستی ، نهادی حمایتی با خدمات متنوع و گسترده است و بدون همراهی سایر دستگاهها ، نهادهای غیردولتی و خیرین تحقق اهداف ممکن نخواهد بود .

حجت الاسلام والمسلمین رازمند در ادامه به تشریح آسیبهای جسمی و اجتماعی ناشی از وجود صنایع بزرگ در استان و مسئولیت های اجتماعی آنان در ساماندهی این آسیب ها پرداخت و گفت : باید بخشی از این مسئولیت های اجتماعی به همراهی با جامعه هدف بهزیستی اختصاص یابد تا بتوان با عمل به این معروف شرایطی را برای خدمت رسانی بهتر و بیشتر به مددجویان و افراد دارای معلولیت تحت پوشش فراهم آورد .

کد خبر 100252

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد