مریوان /جلسه مشترک اداره بهزیستی و پایگاه بسیج خواهران

جلسه مشترکی با موضوع عفاف و حجاب ،با حضور رئیس اداره بهزیستی و فرمانده و پرسنل پایگاه بسیج خواهران شهید سمیه شهرستان مریوان برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان،پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان،با عنایت به موضوع جلسه که عفاف و حجاب می‌باشد بیان کرد:نیمی از جمعیت هر کشوری را بانوان تشکیل میدهند که دین اسلام با ریز بینی و دوراندیشی زمینه حضور آنان را در صحنه های فرهنگی ،اجتماعی و...فراهم می آورد در این میان رعایت و حفاظت از عفت عمومی وظیفه خطیری است که بردوش هم بانوان و هم آقایان گذاشته شده است.

منیره شرفی ،فرمانده پایگاه بسیج خواهران شهید سمیه ، با بیان این مطلب که امر به معروف و نهی از منکر وظیفه تک تک آحاد جامعه است، اضافه کرد : حجاب نیز وسیله ای برای صیانت از مقام زن و ارتقای شخصیت اوست که طی آن بانوان با آرامش کامل در صحنه های اجتماعی حضور می یابند.

وی اعلام کرد که بانوان شاغل در ادارات و نهادهای دولتی، الگو و نمونه بارز طیف زنان جامعه هستند ،لذا بر آنها ضرورت دارد این مهم را در اولویت فعالیت اجتماعی و اداری خود قرار دهند.

وی یکی از برنامه های پیش رو را بازدیدهای سرزده از محیطهای اداری ذکر کرد و درخواست برگزاری کارگاههای آموزشی با حضور کارشناسان اداره بهزیستی را ارائه نمود که قول مساعدت و همکاری در این زمینه داده شد.

مریوان /جلسه مشترک اداره بهزیستی و پایگاه بسیج خواهران

کد خبر 100179

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد