مدیریت شبانه میز ارتباطات مردمی بهزیستی فعال است

مدیرکل  بهزیستی استان زنجان از فعالیت مدیریت شبانه میز ارتباطات مردمی بهزیستی در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت و ضـرورت ارائه خـدمات به گروههـای هـدف در ساعـات غیر اداری و ایـام تعطیـل و لزوم تکریم ارباب رجوع و پاسـخگویی به نیازهای آنان به ویژه در شـرایط ضروری مدیریت شبانه در زنجان در حال اجراست.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان دکتر روح اله خدابنده لو درخصوص شرح وظایف و فعالیت‌های اداره پذیرش و هماهنگی، گفت: پاسخگویی به مکاتبات از کلیه مبادی، اجرای دستورات قضائی، برپایی میز ارتباطات مردمی، ملاقات عمومی، مدیریت شبانه، پذیرش گروه‌های هدف در مراکز شبانه‌روزی دولتی و غیردولتی تحت نظارت  و... بخشی از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره است.

وی افزود: به منظور بهره مندی بیشتر مراجعین از خدمات مطلوب و منطبق بر نیازهای مطرح شده، هماهنگی های لازم ستاد پذیرش با کلیه معاونت ها و حوزه های درون سازمانی و یا سایر نهادها، دستگاه ها و سازمان ها صورت گرفته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بررسی، تحلیل و طبقه بندی نوع نیاز مراجعین بر اساس مستندات، انجام هماهنگی های لازم و کسب اطلاعات از واحد های ذیربط ، راهنمایی، هدایت، یا در صورت لزوم ارجاع مراجعین به بخش های درون و برون سازمانی از جمله وظایف مدیریت شبانه است که در ستاد پذیرش بهزیستی صورت می پذیرد. 

خدابنده لو خاطرنشان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور به  استان، نزدیک به  یک هزار متقاضی از طریق میز خدمت از تمامی حوزه های توانبخشی واشتغال ، اجتماعی، پیشگیری و... پذیرش شده و کد رهگیری دریافت نمودند و در حال حاضر نیز  پذیرش درخواست متقاضیان خدمت به صورت غیرحضوری و با خط تلفن۱۱۱ سامد نیز ثبت و پیگیری های لازم انجام می شود.

وی با تاکید بر لزوم شفاف سازی ارایه خدمات به مددجویان عنوان کرد: رسیدگی به در خواست های مردمی با ارسال پیامک رهگیری آغاز شده و تلاش می شود متناسب با نیازمندی و براساس قوانین موجود بیشترین پاسخگویی و خدمات رسانی انجام پذیرد

وی خاطر نشان کرد: بهزیستی استان زنجان علاوه بر پرداخت مستمری به جامعه هدف بهزیستی چرخه خدمات شامل هزینه های درمان، وسایل کمک توانبخشی، ودیعه مسکن، کمک بلاعوض مسکن ،هزینه تحصیلی و....را.‌نیز با توجه به الویت نیازمندی فرد و تشخیص مددکار انجام می دهد. 

گفتنی است ملاقات هفتگی با عموم مردم و جامعه هدف بهزیستی هر هفته روزهای سه شنبه برگزار می شود و متقاضیان می توانند جهت دریافت وقت و گزارش مددکاری به میز خدمت بهزیستی (میدان ۱۵خرداد)مراجعه نمایند.

کد خبر 100060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد