مریوان/نشست اداره بهزیستی و تامین اجتماعی

نشستی با حضور رئیس ،مدیریت عملکرد و کارشناسان بیمه و امور مالی اداره بهزیستی و همچنین کارشناسان اداره تامین اجتماعی با هدف تسهیل خدمات و رفع ابهامات شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان کردستان،پروین اخدر رئیس اداره بهزیستی شهرستان مریوان بیان کرد: همکاری توامان اداره بهزیستی و تامین اجتماعی به دیرباز برمیگردد، که در این میان خدمات ارزنده ای به جامعه هدف بهزیستی ارائه شده و بیمه عمر و بازنشستگی یکی از مهمترین این خدمات است.

وی تشکیل جلسات بین این دو نهاد خدمت رسان را به جهت رفع ابهامات پیش رو بسیار مفید ذکر کرد.

در ادامه معصومی ،کارشناس اداره تامین اجتماعی مطالبی را در خصوص اجماع سنوات بیمه ای کارکنان دولت ارائه نموده و بیان کرد: در صورت وجود مشکل در سوابق بیمه ای ،طی مراجعه به دفاتر تامین اجتماعی این موضوع مرتفع خواهد شد.

موسی فتح الهی کارشناس امور بیمه بهزیستی شهرستان ،سوالاتی در خصوص اختصاص فرجه زمانی بیشتر از موعد مقرر برای متقاضیان بیمه یارانه ای و همچنین معافیت های بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی مطرح نمود که قادری از کارشناسان اداره تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال گفت: فقط مددجویان دو حوزه اجتماعی و پیشگیری تا ۵ سال از بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی بهره مند خواهند شد و مشمول توانخواهان نخواهد شد.

همچنین زمان مقرر برای پرداخت های بیمه یارانه ای را ثابت اعلام نمود.

جلسه با جمع بندی مطالب مطرح شده به پایان رسید.

کد خبر 100001

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد