یادبود شهدای سازمان بهزیستی و جبهه مقاومت با حضور مقامات کشوری و لشگری و خانواده های شهدا و کارکنان سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، در ابتدای این مراسم یاد و خاطره «برادران غریب» ثابت و ثاقب شهابی نشاط فرزندان سازمان بهزیستی که پس از سالها مجاهدت در میدان های نبرد بر اثر جراحات ناشی از جنگ تحمیلی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، شهید عابد منصوری از جامعه هدف سازمان بهزیستی و از شهدای انفجار تروریستی کرمان، شهید مهدی زاهدلویی از شهدای مدافع امنیت، شهید مدافع حرم سجاد باوی از کارکنان اورژانس اجتماعی و فرزندان و کارکنان شهید سازمان بهزیستی گرامی داشته شد.

در ادامه این برنامه یاد و خاطر  «قهرمان گمنام» پاسدار شهید سید رضی موسوی هم رزم شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده این شهید بزرگوار گرامی داشته شد.

 همچنین خانواده های شهیدان همدانی، دریافر، نامجو، ابوالفتحی، محمدی، زبرجدی، صادقی، امان الهی، خداکرم، صبوری، امرالهی، امانی و ذاکر حسینی در این مراسم به بیان خاطرات و ویژگی های شخصیتی این شهدای گرانقدر پرداختند.

در این مراسم، پرچم گنبد حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا(ع) توسط خادمین آستان قدس رضوی، دل‌های عاشقان و دلدادگان به شهدا را به صحن و سرای حضرت خورشید راهی کردند و نوای «اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَی عَلِیِّ بْنِ مُوسَی الرِّضَا الْمُرْتَضَی...» بر لبان حاضرین جلسه زمزمه شد.

ایراد سخنرانی از سوی علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور و ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران در رثای شهدای بهزیستی و مقاومت از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.

بخش پایانی این مراسم نیز با مرثیه سرایی، عزاداری و سینه زنی همراه بود که حاضرین با شهدای والامقام نظام اسلامی، تجدید پیمان کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =