تقدیر رئیس بهزیستی شاهین دژ از همکار دارای خانواده پرجمعیت

بمناسبت هفته ملی جمعیت از همکار اداره بهزیستی شاهین دژ تجلیل بعمل آمد .

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با توجه به ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیتی توسط مقام معظم رهبری و نامگذاری هفته آخر اردیبهشت بنام ، هفته ملی جمعیت ضمن گرامیداشت این روز از کاظم مهدوی از ابواب جمعی اداره بهزیستی شاهین دژ بواسطه تولد سومین فرزند تقدیر شد .
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تبریک این هفته گفت : با توجه به منویات مقام معظم رهبری مدظلله العالی و فرصت کوتاهی که برای عبور از بحران سالمندی جمعیتی در پیش رو داریم لذا ضروریست که با انسجام و هماهنگی بیشتر و متمرکز شدن روی محورهای ابلاغی ستاد ملی جمعیت، از این فرصت جهت بیان اهداف افزایش فرزندآوری و جوان سازی جمعیت نهایت استفاده را ببریم.
وی افزود ؛ شعار امسال هفته ملی جمعیت نقش من در جوانی جمعیت تعیین شده است و این خود یکی از اهداف دولت در خصوص فرزندآوری برای خانواده های ایرانی می باشد .
داداشیان تصریح کرد ؛ برنامه دشمنان بهم ریختن کانون خانواده ها است و اگر مسئله فرزندآوری حل نشود و جلوی کاهش نرخ رشد موالید گرفته نشود با چالش جدی جمیعتی مواجه خواهیم شد.
ایشان خاطر نشان کرد ؛ فلسفه اهدای جایزه جوانی جمعیت این است که از همه ظرفیت‌ها بهره گرفت و به صورت علمی و عملی تبیین شود و هر کسی هر آنچه می تواند خلاقیت به کار بگیرد تا این مهم فرهنگ سازی شود.
گفتنی است بمناسبت هفته جوانی جمعیت بنر ابلاغی چاپ و در سردرب اداره بهزیستی شاهین دژ نیز نصب گردید .

کد خبر 108085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد