جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به بیمه سایر اقشار در بهزیستی شاهین دژ

بمناسبت هفته جوانی جمعیت جلسه بررسی مسائل و مشکلات مربوط به بیمه شدگان جامعه هدف در بهزیستی شاهین دژ برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شاهین دژ ؛

با حضور ریاست بهزیستی و ریاست کمیته امداد امام خمینی (ره) و ریاست بیمه سلامت و همچنین نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران بمناسبت هفته جوانی جمعیت جلسه بررسی مسائل و مشکلات بیمه شدگان سایر اقشار در سالن کنفرانس شهید حاج قاسم سلیمانی بهزیستی شاهین دژ برگزار شد.
مهری داداشیان رئیس بهزیستی شاهین دژ ضمن تبریک هفته جوانی جمعیت و همچنین دهه کرامت گفت : بیمه سایر اقشار یکی از بیمه های موجود می‌باشد که تمام مددجویان سازمان بهزیستی ، کمیته امداد امام خمینی (ره) ، دانشجویان ، طلبه های حوزه های علمیه و خانواده شهدا و جانبازان تحت پوشش بیمه سایر اقشار قرار می گیرند .
وی افزود ؛ بنا به جمع شدن دفترچه های درمانی و حذف پروسه های کاغذی اینک به همت دولت الکترونیک کلیه مددجویان بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی با ارائه تنها کد ملی خود به مراکز درمانی مراجعه و از خدمات آنان بهره مند شوند .
پیری ریاست بیمه سلامت شاهین دژ نیز ضمن تقدیر از بانیان این جلسه و تبریک دهه کرامت گفت : اینک توانسته ایم با رایزنی های بعمل آمده با شبکه بهداشت و درمان که بعنوان پیمانکاران درمانی هزینه های درمانی جامعه هدف بهزیستی و نهادهای حمایتی را به حداقل ممکن خود برسانیم .
وی تصریح کرد ؛ جامعه هدف زنان باردار ، کودکان زیر ۷ سال و همچنین دهک های ۱ الی ۵ کلیه های های درمانی آنان بصورت کاملا رایگان از خدمات درمانی بهره مندی خواهند شد .
پیری در ادامه به بیمه ایرانیان اشاره کرد و گفت : بیمه ایرانیان برای کسانی که هنوز نتوانسته اند بیمه سایر اقشار را دریافت کنند ارائه میشود و همچنین افزود که هزینه های عمل جراحی ، پروتز و سمعک و پوشاک با ارائه مدارک پزشکی و فاکتور معتبر قابل پرداخت به مددجویان خواهد بود .
ایشان در پایان به ۱۰۷ بیماری صعب العلاج تاکید کرد و تصریح نمود ؛ کلیه مددجویان و توانخواهان جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد با در دست داشتن مدارک پزشکی یا معرفی نامه از نهاد یا سازمان مربوطه در سامانه بیمه نشاندار خواهند شد و در کلیه مراکز درمانی و دارویی در سطح کشور بصورت رایگان از بیمه استفاده خواهند کرد .
گفتنی است در آخر کارشناسان حاضر در جلسه سوالات خود را مطرح و ریاست اداره بیمه پاسخگوی تمام آنان شدند .

کد خبر 108083

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد