پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان البرز به مناسبت روز روابط عمومی

"وجیهه محمدی فلاح"مدیر کل بهزیستی استان البرز به مناسبت گرامیداشت روز روابط عمومی، پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز؛"وجیهه محمدی فلاح" به مناسبت روز روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

مدیران و کارکنان روابط عمومی یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های ارتباط در جامعه می‌باشند بطوریکه می‌توان گفت توزیع عادلانه اطّلاعات و روشنگری افکار عمومی، توسعه فرهنگی و اجتماعی یک جامعه را در پی دارد.

توجه ویژه به نقش و جایگاه واقعی روابط عمومی‌ها در همه نهادها مؤیّد ارتباط دو سویه و صمیمی میان مجموعه و افکار عمومی خواهد بود.

روابط عمومی هنر برقراری ارتباط و به عنوان پل ارتباطی، در جلب مشارکت عمومی و پاسخگویی به مطالبات و خواسته های مردم و همچنین بالابردن سطح باور و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

وی افزود:در سال‌های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی سازمان‌های مختلف هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت‌های علمی،حرفه‌ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می‌رود و همانطور که محرز است با پیگیری‌ها و تلاش مجدانه دست‌اندرکاران روابط عمومی بهزیستی استان این مهم بیش از گذشته نمود پیدا کرده است.

نامگذاری روزی به نام روز ارتباطات و روابط عمومی که به مثابه آینه تمام‌نمای انتظارت و مطالبات مردم از سازمان‌ها و نهادها عمل می‌کند، بیانگر اهمیت روز افزون شبکه‌های ارتباطی در دنیای پیچیده امروز است.

به همین مناسبت اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت ماه، روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به تمامی فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی بویژه به جامعه خدوم و پرتلاش روابط عمومی دستگاه های دولتی علی الخصوص همکاران خود در روابط عمومی ادارات بهزیستی سراسر استان البرز تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون این عزیزان را از درگاه ایزد منان مسئلت دارم.

وجیهه محمدی فلاح

مدیرکل بهزیستی استان البرز

کد خبر 108064

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد