پیام  تبریک مدیر کل بهزیستی استان تهران  به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

محمد نصیری به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی پیام تبریکی صادر کرد و این روز را به همه فعالان این عرصه به خصوص همکاران روابط عمومی بهزیستی استان تهران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بهزیستی استان تهران متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روابط عمومی اصلی‌ترین حلقه ارتباط بین مدیران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو توزیع عادلانه اطلاعات، روشن‌گری افکارعمومی است. 
در سال های اخیر شاهد نقش روابط عمومی در تصمیم گیری های کلان مدیریتی و استراتژیک یک سازمان و نهاد هستیم و این امر به مرور زمان در عصر ارتباطات یک ابزار مدیریتی برای فعالیت های علمی ، حرفه ای و الکترونیکی بسیار قوی به شمار می رود.
روابط عمومی مدون و برنامه ریزی شده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است، روابط عمومی به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان، مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی، به عنوان نهادی که می تواند به صورت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده در جهت ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
 اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده است به گونه ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آن‌ها وابسته است.
نامگذاری بیست وهفتم اردیبهشت به عنوان روز "ارتباطات و روابط عمومی" فرصت ارزنده ای برای تبیین اهمیت و نقش بی بدیل و اثرگذار روابط عمومی در تغییر و تحول سازمانی و تسهیل فرایند پیچیده ارتباطات و ارج نهادن به زحمات و دستاوردهای تلاشگران عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی است.
بی شک این روز تداعی گر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومی در دنیای ارتباطات است که امروزه به قلب تپنده سازمان‌ها در ابعاد گوناگون تبدیل شده است به روایتی  روابط عمومی خانه مردم و تریبون سازمان است.
به مناسبت فرارسیدن روز روابط عمومی فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان این عرصه به خصوص همکارانم در بهزیستی استان تهران تبریک عرض می نمایم.

محمد نصیری

مدیرکل

کد خبر 108021

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد