شهریار | از دختران موفق دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی تجلیل شد

طی آئینی به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و دهه کرامت و گرامیداشت روز دختر، ناصر نیک افشار رئیس اداره، از سه دختر موفق دارای معلولیت موفق در رشته های علمی، کارآفرینی و هنری تقدیر کردند.

 به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، ناصر نیک افشار رئیس اداره بهزیستی شهرستان شهریار در این مراسم گفت : معلولیت به هیچ وجه باعث ناتوانی نخواهد شد و با اراده و خودباوری می توان به موفقیت های فراوانی دست یافت که معلولین توانمند و برتر این شهرستان توانستند آن را تحقق بخشند
وی در ادامه افزود: امروز باید با انعکاس خبری و بیان موفقیت های این عزیزان  که با همه دشواری‌ها، قاطعانه تلاش نمودند آنها را به جامعه شناساند، چراکه شما چندین برابر تلاش کردید تا به این موفقیت برسید و برای این شهرستان افتخار آفرینی کردند.

نیک افشار تصریح کرد : البته فراموش نکنیم معلولان مرزهای محدودیت را پشت سر گذاشتند و افتخارات و دستاوردهایی را کسب کردند که بعضا افراد عادی نیز از کسب آنها عاجز بودند.

رئیس بهزیستی شهریار افزود : شما دختران پرتلاش خوشبختانه با ایجاد استقلال در زندگی شخصیتان به موفقیتهای خوبی دست یافته اید و امیدوارم ذره ذره زندگیتان مملو از پیروزی و سربلندی همراه باشد.

وی همچنین در این مراسم از دختران موفق جامعه هدف خواست تا مطالبات خود را بازگو نموده و به نقطه مهم زندگی خود اشاره نموده و ضمن بیان نظرات خود، خانواده های خود را نقطه عطف موفقیت خود بیان کنند.

کد خبر 107970

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد