دختران بهزیستی اردبیل میزبان خادمان و پرچم مطهر رضوی

همزمان با دهه کرامت، کاروان خادمان بارگاه رضوی به همراه پرچم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام در یکی از مراکز تحت نظارت بهزیستی استان حضور یافته و به اجرای جشن و برنامه های مختلف فرهنگی، معرفتی، اجتماعی و ... پرداخت.

به گزارش روابط عمومی، همزمان بادهه کرامت، کاروان خادمان بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الائمه و حاملان پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) در جمع دختران مرکز ندای مهر باران حضور یافتند که در این دیدار تمامی دختران بهزیستی به نیابت از  زیارت ضریح مقدس و مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) متمسک به  پرچم آستان نورانی رضوی شدند.

در این مراسم خادمین رضوی حاضر در برنامه در خصوص دهه کرامت و شأن و مقام امام هشتم و حضرت فاطمه معصومه (س) مطالبی را عنوان کردند این  مراسم معنوی با قرائت صلوات خاصه امام رضا (ع) و اهدای تبرک  به کودکان خاتمه یافت.

شایان توجه می باشد احیاء سنت‌های شاد اهل بیت (ع) در کنار مراسم‌های عزاداری از بزرگترین اهداف و عملیات‌های فرهنگی در کشور و شبکه جوانان رضوی است که در قالب جشن‌های بین‌المللی زیرسایه خورشید بصورت مردمی و خودجوش فعالیت خود را آغاز کرده و در استان اردبیل نیز طی سنوات گذشته فعالیت‌های این مجموعه دنبال می‌شود.

کد خبر 107873

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد