بازدید رئیس بهزیستی چالدران از اورژانس اجتماعی

در جریان بازدید رئیس بهزیستی چالدران از مجموعه اورژانس اجتماعی بهزیستی شهرستان ، مسئول اورژانس اجتماعی گزارشی از خدمات مرکز، آمار پذیرش، ترخیص و خدمات مددکاری ارائه نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی چالدران ،
مریم سلماسی رئیس بهزیستی چالدران با اشاره به خدمات متنوع این مرکز خاطرنشان کرد: خط اورژانس اجتماعی با شماره تلفن ۱۲۳ در تمام نقاط شهرستان قابل شماره‌گیری است و در راستای پاسخگویی به مشکلات و دغدغه‌های مردمی، تیم‌های اورژانس اجتماعی به‌صورت شبانه‌روزی در سطح شهرستان فعالیت می‌کند.
سلماسی با اشاره به ‌این‌که خدمات اورژانس اجتماعی به‌صورت رایگان ارائه می شود، افزود: افرادی که مورد خشونت و یا آزار قرارگرفته باشند، از سوی مددکاران و کارشناسان اجتماعی مورد حمایت قرارمی‌گیرند و برای توانمندسازی فرد و خانواده آنها، آموزش‌های لازم برای اشتغال‌زایی و مهارت‌افزایی ارائه می‌شود.
سلماسی افزود: زوجین متقاضی طلاق و افراد دارای اختلاف خانوادگی حاد، زنان و دختران در معرض آسیب‌اجتماعی یا آسیب‌دیده اجتماعی، افرادی که قصد خودکشی دارند یا اقدام به خودکشی کرده‌اند، کودکان‌خیابانی و کار، همسران آزاردیده، کودکان آزاردیده، مبتلایان به اختلال هویت‌جنسی، دختران و پسران فراری از منزل، سالمندان و معلولان آزاردیده و سایر افراد در کلیه سنین که در شرایط بحرانی ویژه قرار دارند افراد مشمول دریافت خدمات از اورژانس اجتماعی بهزیستی هستند.

بازدید رئیس بهزیستی چالدران از اورژانس اجتماعی

کد خبر 107843

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد