نهاوند|  برگزاری کارگاه  آموزشی خانواده

کارگاه آموزشی خانواده ویژه زوجین تا ۵ سال اول زندگی مشترک، توسط مرکز مثبت زندگی کد ۸۰۵۷ با حضور ضرغام احمدوند فرماندار، شهروز کیانی معاونت سیاسی و شهرام کلوندی رئیس بهزیستی شهرستان، در سالن اجتماعات شهید معظمی گودرزی بهزیستی شهرستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوند، در ابتدای این دوره رئیس بهزیستی شهرستان، در سخنان کوتاهی ضمن خیرمقدم به مسئولین و زوجین حاضر در کارگاه گفت: خانواده بعنوان مقدس ترین نهاد اجتماعی ارزش و اهمیت والایی در اسلام و فرهنگ ایرانی ما دارد، بطوریکه این نهاد خود به تنهایی وظیفه هدایت اغلب هنجارها و ارزشهای جامعه را بعهده دارد.

شهرام کلوندی افزود: یکی از وظایف سازمان بهزیستی بویژه در حوزه معاونت پیشگیری، اجرای دوره ها و کارگاههای کوتاه مدت در جهت حفظ و ارتقاء ارزشهای والای انسانی است که این دوره هم در همین راستا برگزار می گردد.

درادامه، ضرغام احمدوند فرماندار نهاوند، در سخنانی نقش خانواده را در شکل‌گیری شخصیت غیر قابل انکار دانسته و گفت:.در واقع در زندگی همه افراد نقش و اهمیت خانواده به وضوح به چشم می‌خورد. خانواده اولین مکانی است که فرد به واسطه تولد، ازدواج و حتی فرزندخواندگی وارد آن می‌شود.

گفتنی است درپایان این کارگاه آموزشی هدایایی به رسم یادبود به  زوجین موفق اهداء گردید.

نهاوند|  برگزاری کارگاه  آموزشی خانواده

کد خبر 107764

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد