هم اندیشی برای یاری ایتام و توانمندسازی مراکز بهزیستی با حضور خیرین

جلسه‌ای با حضور مسئولان بهزیستی و موسسه خیریه موقوفات ماه رخسار معتمد وزیری در اتاق مدیرکل بهزیستی کردستان با هدف بررسی راهکارهای یاری ایتام و توانمندسازی مراکز بهزیستی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان: در جلسه‌ای هم اندیشانه با حضور مدیر کل، معاونین و روسای ستادی بهزیستی استان کردستان، مدیر عامل محترم موقوفات ماه رخسار معتمد وزیری، جناب آقای مهندس قادر کریمی، راهکارهای مساعدت و همکاری در زمینه‌های مختلف به بحث و تبادل نظر گذاشته شد.
در این نشست صمیمانه که با هدف یاری ایتام و توانمندسازی مراکز تحت حمایت بهزیستی برگزار شد، حاضران بر ضرورت مشارکت خیرین و موسسات خیریه در این امر خداپسندانه تاکید کردند.
حسین رسولی، مدیر کل بهزیستی استان کردستان، در سخنرانی خود ضمن قدردانی از نیکوکاری و دستگیری‌های بی‌وقفه موسسه خیریه موقوفات ماه رخسار معتمد وزیری، اظهار داشت: "همکاری و تعامل خیرین با بهزیستی، گامی موثر در راستای حمایت از ایتام و توانمندسازی جامعه هدف این سازمان به شمار می‌رود. "
رسولی با اشاره به طرح حامی و حمایت مالی ماهیانه موقوفات ذکور از ایتام تحت پوشش در سطح استان، افزود: "امیدواریم با مشارکت خیرین نیک اندیش، شاهد ارتقای سطح زندگی و تامین نیازهای اولیه این عزیزان باشیم. "
مهندس قادر کریمی، مدیر عامل موقوفات ماه رخسار معتمد وزیری نیز در این جلسه ضمن ابراز خرسندی از همکاری با بهزیستی، اعلام کرد: "این موسسه خیریه همواره در کنار ایتام و نیازمندان بوده و در جهت رفع مشکلات و ارتقای سطح زندگی آنها تلاش خواهد کرد. "
وی با اشاره به تعهدات این موسسه در قبال ایتام تحت پوشش بهزیستی، خاطرنشان کرد: "موقوفات ماه رخسار معتمد وزیری در چارچوب طرح حامی، حمایت مالی ماهیانه از تعدادی از ایتام را بر عهده خواهد گرفت و در زمینه مساعدت و مشارکت در مراکز و موسسات تحت حمایت بهزیستی نیز گام‌های موثری بردارد. "
در ادامه این جلسه، حاضران به بحث و تبادل نظر در خصوص زمینه‌های مختلف همکاری و ارائه راهکارهای اجرایی پرداختند.
امید است با همدلی و مشارکت خیرین و موسسات خیریه، شاهد گام‌های بلندی در جهت حمایت از ایتام و توانمندسازی جامعه هدف بهزیستی استان کردستان باشیم.

منبع: روابط عمومی بهزیستی کردستان

کد خبر 107698

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد