اجرای طرح منطقه بندی بهزیستی شهرستان شیراز /مراسم معارفه سرپرست بهزیستی منطقه ۲ شیراز

مراسم معارفه سرپرست بهزیستی منطقه ۲ شیراز با حضور مدیرکل و  جمعی از شورای معاونین بهزیستی فارس ,مدیر بهزیستی شیراز و جمعی از همکاران برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی فارس:

محمدرضا هوشیار مدیر کل بهزیستی فارس در این مراسم با تقدیم حکم انتصاب سحر احمدی به عنوان سرپرست بهزیستی منطقه ۲ شیراز گفت: این  مرکز به جهات مختلف از جمله موقعیت جغرافیایی خاص این منطقه بسیار حائزاهمیت و مورد توجه است.
 او در ادامه  جنس کار در بهزیستی شیراز را متفاوت ودارای گستردگی و پیچیدگی عنوان کرد و گفت: با توجه به گستردگی کلان شهر شیراز و به منظور نظارت اثر بخش و میدانی و ارتقا کیفیت خدمات رسانی به جامعه هدف معزز و با در نظر گرفتن دستورالعمل و تشکیلات سازمانی ,بهزیستی شهرستان شیراز به ۳ منطقه تقسیم بندی گردیده است.
مدیر کل بهزیستی فارس همچنین اظهار داشت: امید است با منطقه بندی و تقسیم وظایف ,در عین تشریک مساعی و هم گرایی روسای سه منطقه با یکدیگر و معاونت های تخصصی با همکاری و همدلی پرسنل کارآمد و متخصص بهزیستی در جهت ترقی سازمان و خدمت رسانی هدفمند و بهینه به جامعه هدف معزز فعالیت نمایند .
گفتنی است خیابان حضرتی،خ شاهزاده قاسم،بلوار سیبویه،خ بنی هاشمی،میدان احمدی و سه راه طالقانی به جهت تراکم جمعیتی جامعه هدف بخشی از مناطق تحت شمول منطقه ۲ بهزیستی هستند،همچنین نقشه ی کامل مناطق تحت نظارت هر سه منطقه مدیریتی تهیه و در اختیار جامعه هدف معزز قرار خواهد گرفت.


در متن ابلاغ مدیر کل بهزیستی فارس خطاب به سحر احمدی آمده است:

نظر به مراتب تعهد تخصص و تجارب ارزشمند سرکار حسب ضرورت اداری و مصوبه شورای معاونین, به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست بهزیستی منطقه ۲ شیراز منصوب می گردید,باتوجه به ماموریت های مهم و خطیر بهزیستی و با در نظر گرفتن قوانین, دستورالعمل‌ها و برنامه‌ها, اقدامات ذیل را در جهت بهینه سازی وظایف حوزه تحت سرپرستی و مراکز تابعه معمول نمایید,توفیق روزافزونتان را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)از خداوند متعال خواستارم./

 در ذیل این ابلاغ در تشریح مسئولیت ها و شرح وظایف ایشان آمده است:

 مدیریت بهینه سرمایه انسانی استفاده از ظرفیت خیرین موسسات خیریه و مراکز در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه خیر جمعی و ترویج مسئولیت اجتماعی

 تعامل سازنده با معاونین تخصصی و مدیران بهزیستی دیگر مناطق شیراز

 ارائه خدمات بهینه جهت پاسخگویی مناسب به مراجعین و تکریم حقیقی و حفظ کرامت جامعه هدف 

توسعه خدمات اجتماعی ,توانبخشی ,پیشگیری, مشارکت‌های مردمی و اشتغال در منطقه تحت سرپرستی

 نظارت مستمر و اثربخش بر مراکز و موسسات مستقر در حوزه جغرافیایی آن منطقه

 تعامل و همکاری با مرکز شوق زندگی و برگزاری جلسات مستمر با نماینده تام الاختیار مدیر کل در آن مرکز

 ارائه گزارش کامل از فعالیت‌های منطقه به صورت فصلی به حوزه مدیریت 
تقسیم و اجرای طرح های برنامه محور پیشگیری و دیگر حوزه های تخصصی با هماهنگی فی مابین بهزیستی شهرستان

برگزاری جلسات هفتگی مشترک در سطح مدیریتی و ماهیانه در سطح کارشناسی با دیگر مناطق بهزیستی شیراز

کد خبر 107618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد