گزارش مدیر کل بهزیستی قم از برنامه ها و فعالیتهای ایام سفر هیات دولت به قم

مدیر کل بهزیستی استان قم طی گفتگوئی به تشریح برنامه های انجام شده در ایام سفر هیات دولت به استان قم

سید صادق میرئی مدیر کل بهزیستی استان قم ضمن تبریک دهه کرامت و تقدیر از زحمات کلیه همکاران دست اندارکار در برنامه سفر هیات دولت خصوصا نمایندگان تام الاختیار سازمان بهزیستی کشور در خصوص  اهم برنامه های اجرا شده افزود: از یک هفته قبل از سفر ستاد هماهنگی در بهزیستی استان تشکیل شد و با جلسات منظم به تدارک تمهیدات لازم پرداختیم که شامل : تشکیل ستاد ارتباطات مردمی و میز خدمت در ستاد بهزیستی قم به مدت سه روز با حضور دکتر کاظم زاده و دکتر رحمانی نمایندگان تام الاختیار بهزیستی کشور ، معرفی 20 نفر از کارشناسان بهزیستی جهت استقرار در سامانه سامد استانداری ، معرفی 2 نفر از مدیر بهزیستی قم جهت حضور در ادامه کل کار و استانداری جهت همکاری با بازرسی ستاد ، پذیرش درخواست  770 نفر از مددجویان و جامعه هدف و ثبت درخواستهای ایشان در برنامه میز خدمت ، حضور در برنامه های سفر ریاست محترم جمهوری و وزرا و شرکت در شورای ادارای استان ، بازدید نمایندگان تام الاختیار ریاست سازمان از منازل مددجویان( 7 مورد)  و پرداخت هزینه های درمان و ... از 25 تا 50 میلیون تومان ، بازدید نماینده ویژه سازمان از منزل یک خانواده دارای 5 معلول و پیگیری ویژه مشلات این خانواده .

مدیر کل بهزیستی قم در خصوص موضوع درخواستهای مردمی حخاطرنشان کرد : اولین موضوع بحث مسکن شامل : ودیعه مسکن ، آورده مددجو ، تعمیرات ، تسهیلات و... بود دومین موضوع اشتغال و درخواست کار بود سومین موضوع و مطالبه بحث هزینه های درمانی و دارو ، چهارمین موضوع هم بحث معیشت و لوازم ضروری زندگی و...

میرئی افزود : در جریان این سفر خانم دکتر خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با حضور در یکی از مراکز شبانه روزی بهزیستی قم با دختران بهزیستی دیدار کرد ، ایشان همچنین صبح روز جمعه از مرکز در دست احداث ساماندهی  زنان آسیب دیده اجتماعی استان در محل مجتمع بیگدلی بهزیستی قم بازدید کردند و در خصوص تامین اعتبار تکمیل و تجهیز این مرکز قول پیگیری دادند .

میرئی در پایان ضمن تقدیر مجدد از همه همکاران فعال در برنامه های این سه روز اظهار امیدواری کرد این سفر نتایج پر خیر و برکتی برای استان و جامعه هدف بهزیستی قم داشته باشد.

کد خبر 107569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد