شاهرود | نشست مشترک بهزیستی و کمیته امداد

نشست مشترک مسئولین و کارشناسان اداره بهزیستی و کمیته امداد شهرستان شاهرود به منظور همکاری و مشارکت بیشتر این دو نهاد به منظور ارائه خدمات بیشتر و مطلوب تر به نیازمندان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان؛ اداره بهزیستی شهرستان شاهرود به عنوان میزبان این نشست با تاکید بر کار تیمی گفت: ارتباطات سازنده بین دو دستگاه باعث هم افزایی بیشتر شده و مشکلات و معضلات جامعه هدف و نیازمندان را به حداقل می رساند.

حسن غربا به گستردگی فعالیت و خدمات متعدد بهزیستی اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به ابعاد مختلف و مشترک کاری در زمینه آسیب های اجتماعی، حوزه زنان سرپرست خانوار، مسکن، اشتغال و... و. می توانیم با توسعه مناسبات و تعاملات بیشتر شاهد خدمت رسانی بهتر به افراد نیازمند و جامعه هدف هر دو نهاد باشیم.

در ادامه اصغری رئیس کمیته امداد شاهرود نیز با اظهار خشنودی از برگزاری این نشست اظهار داشت: باید از ظرفیت های مشترک استفاده کرده و با بهره گیری از توانمندی و تخصص کارشناسان هر دو دستگاه به طور شایسته به جامعه هدف خدمت نمائیم.

همچنین در این نشست کارشناسان اداره بهزیستی و کمیته امداد شاهرود در خصوص زمینه های کاری مشترک به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 107368

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد