مثبت ماه| روش های پرداخت زکات فطره اعلام شد

رئیس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور راه های شرکت در پویش مثبت ماه برای حمایت از مددجویان سازمان بهزیستی را در ایام عید فطر اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سید محمد جواد حسینی رییس مرکز مشارکتهای مردمی و توسعه ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی سازمان بهزیستی کشور  با اشاره به برگزاری پویش "مثبت ماه" گفت: عید سعید فطر، عید پاداش ما مسلمانان است که باید به کمک و یاری نیازمندان و افراد نیازمند شهرمون بشتابیم و لبخند و شیرینی این روز را با یکدیگر تقسیم کنیم. پرداخت زکات فطره یا فطریه در این روز بر هر مسلمانی واجب است و چه خوب است که این فطریه را به نیازمندان آبرومند و افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی همچون بهزیستی هدیه کنیم.

 حسینی افزود: هموطنان و مردم شریف کشورمان می توانند با شرکت در این پویش جهت پرداخت فطریه (عام ، سادات) و کفارات از طریق درگاههای مشارکت سازمان بهزیستی اقدام نماید.

حسینی در خصوص شیوه مشارکت مردم در این پویش گفت: مردم شریف کشور مان می توانند در ایام عید سعید فطر با شماره گیری کد دستوری #۱۲۳* و شماره کارت ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۰۷۰۷۰۷۵ به نام هدایای خاص مشارکت‌های مردمی نزد بانک مرکزی و یا ارسال عدد ۱ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۲۳ و از طریق درگاه اینترنتی mosharekat.behzisti.ir  دراین پویش شرکت کنند.

کد خبر 105516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =