رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با هفتمین روز گرامیداشت هفته افراد دارای معلولیت در دیدار با پرسنل و کارکنان دارای معلولیت ستاد مرکزی بهزیستی کشور از آنها تقدیر و تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور در آئین تجلیل از پرسنل و کارکنان دارای معلولیت ستاد مرکزی بهزیستی کشور با بیان اینکه ماموریت بهزیستی رسیدگی و خدمت‌رسانی به وضعیت افراد دارای معلولیت است، گفت: در حال حاضر یکهزار و ۴۳۶ فرد دارای معلولیت در بهزیستی شاغل هستند که از این تعداد ۷۷۰ نفر به صورت رسمی و مابقی به صورت قراردادی و شرکتی خدمت می‌کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با تاکید بر فرهنگسازی مواجهه جامعه با افراد دارای معلولیت، عنوان کرد: همه کارکنان بالاخص افراد دارای معلولیت هر طرح و نگاهی که ناظر بر تحولات سازمانی باشد، ارائه کنند.

یادآوری می‌شود؛ پرسنل و کارکنان دارای معلولیت ستاد مرکزی بهزیستی کشور مشکلات و نقطه‌نظرات خود را با موضوعات مناسب‌سازی ساختمان‌ها، تبدیل وضعیت استخدامی، استفاده از رابط ناشنوایان برای آموزش، تشکیل کمیته مشاوران با حضور افراد دارای معلولیت مطرح کردند و در پایان توسط «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور با اهداء لوحی تقدیر شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =