اولین رویداد خانواده و پیشرفت با حضور حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت، معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، معاونان و مدیران و جامعه هدف سازمان بهزیستی کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در رویداد خانواده و پیشرفت، گفت: ۶۷ درصد جامعه همکاران سازمان بهزیستی را بانوان تشکیل می دهند و قشر وسیعی از مادران و همسران افراد دارای معلولیت و بانوان سرپرست خانواده در خانواده بزرگ بهزیستی حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه کشور مسیر توسعه خود را پیگیری می کند، گفت: در دولت سیزدهم موضوع و واژه پیشرفت جایگزین توسعه شده است. در سازمان بهزیستی یک برنامه پیشرفت در یک ظرفیت سازی حرفه ای و جدید بر اساس تکافل اجتماعی به وجود آمده که بازنشستگان، کارکنان و جامعه هدف را بر اساس عدالت و محدودیت های موجود و با توجه به بهره وری و نگاه اثر بخش دنبال می کند.

قادری به روایت قهرمانی و پیشرفت ایران اسلامی در مقابل تهاجمات فرهنگی غرب اشاره کرد و گفت: در سازمان بهزیستی به سمت یک سازمان خلاق، نسل نو و پیشرفته در حال حرکت هستیم و مقوله های جدیدی در حوزه دانش بنیان، ارتباط با صنعت و دانشگاه و ابلاغ ظرفیت سازی اجتماعی به همه اعضای دولت اتفاق افتاده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه بیش از ۷.۸ میلیون نفر تا کنون به سازمان بهزیستی مراجعه کردند و تحت حمایت این سازمان قرار دارند، گفت: اگر از باب تکافل اجتماعی به مردم مراجعه شود این امار تا ۱۰ میلیون نفر می تواند افزایش یابد.

وی با اشاره به موضوع برکت در معارف دینی گفت: جریانی که شهید حاج قاسم سلیمانی  ایجاد کرد یک رفتار خود منتشر شونده بود که از جبهه مقاومت به همه عالم منتشر شد و اگر مادران تربیت درست و حرفه ای در تربیت فرزندانشان داشته باشند به عنوان بانوان مجاهد برکات زیادی را برای جامعه خود ایجاد می کنند.

گفتنی است در این برنامه که به همت امور بانوان سازمان بهزیستی برگزار شد از بانوان سرپرست خانوار، بانوان دارای معلولیت موفق در بخش های علمی، قرآنی، پژوهشی و کارآفرینی و مادریان فعال تقدیر شد.

شایان ذکر است؛ حجت‌الاسلام حامد تقدیری رئیس ستاد ملی روایت پیشرفت به عنوان میهمان ویژه درخصوص بررسی نقش خانواده در استحکام بخشی، رشد، پویایی و تحولات اجتماعی به ایراد سخنرانی پرداخت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =