بازدید مدیرکل دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان بهزیستی از مرکز سلامت روان جامعه نگر مهرگان

مدیرکل دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان بهزیستی از اجرای فرایند خدمات یکپارچه سلامت روانی و مراقبت اجتماعی ایرانیان (سامان) در دانشگاه علوم پزشکی تهران بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران ، دکتر معصومه توکلی، مدیرکل دفتر مشاوره و خدمات روانشناسی سازمان بهزیستی کشور، دکتر طاهره زیاد لو، معاون فنی دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، دکتر فرحناز رجایی، کارشناس مسئول واحد سلامت روان معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و زهرا مرتضوی، کارشناس مسئول واحد سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد مرکز بهداشت جنوب تهران روز دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ از اجرای فرایند خدمات یکپارچه سلامت روانی و مراقبت اجتماعی ایرانیان سامان (مهرگان) بازدید کردند.

توکلی هدف از این بازدید را آشنایی با فعالیت‌ها و خدمات وزارت بهداشت در مراکز سراج و بررسی نحوه و زمینه‌های همکاری مشترک اعلام کرد و گفت: در این بازدید در جریان بخشی از خدمات ارزنده که در مراکز سلامت روانی، اجتماعی ایرانیان به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود قرار گرفتیم.

وی در ادامه افزود: فرآیندهای ارائه خدمات در این مراکز به نحو مطلوبی طراحی‌شده ولی دامنه فعالیت و تعداد این مراکز در سطح کشور هنوز بسیار محدود است.

توکلی در ادامه به تعاملات بین بخشی اشاره کرد و گفت: نتیجه این تعاملات می‌تواند به ارائه مطلوب خدمات و دسترسی آسان‌تر آحاد مردم به خدمات منجر شود و می‌بایست درزمینهٔ نحوه همکاری مشترک و طراحی فرآیندهای همکاری، تعامل بسیار صورت گیرد تا نتیجه موردنظر به دست آید.

توکلی در پایان افزود: درصدد هستیم جلسات مشترکی به‌منظور آشنایی بیشتر با فرآیندهای ارائه خدمت هر دو دستگاه برگزار کنیم و در این خصوص به برنامه مشخص و مدونی دست‌یابیم.

کد خبر 94951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =