نوآوری در خدمات و برنامه ها با تغییر رویکرد ها

در بازدید رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور از مرکز نوآوری نوفل لوشاتو (سازمان اوقاف و امور خیریه)، موضوع ظرفیت ها و نحوه مدیریت و برنامه های مرکز و امکان سنجی استقرار آن در سازمان بهزیستی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، عبدالله کرم زاده رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور در این نشست ضمن اشاره به ظرفیتها و نیازهای سازمان،به اهتمام این سازمان جهت ارائه خدمات مطلوب با رویکرد نوین و دانش بنیان، گفت: تبادل تجربیات با دستگاه های همسو امری لازم و ضروری است.

وی در ادامه صحبت ها با توجه به بیان مسئله، ضرورت و اهمیت موضوع، گفت: ایجاد مراکز نوآوری های اجتماعی و خانه های خلاق در ذیل شرح وظایف جدید مرکز برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی در سازمان بهزیستی کشور است که هدف سازمان بهزیستی علاوه بر توامندسازی جامعه هدف به دنبال مدیریت و برنامه ریزی و خلق ایده های مددجویان و ظرفیت های بالقوه آنان در راستای تجاری سازی و دانش بنیان کردن آن خواهد بود.

کرم زاده افزود: قطعاً فلسفه وجودی ایجاد این گونه مراکز زمینه ساز خلق و شکوفایی ایده های نهفته و آشکار مددجویان خواهد شد و متولیان و ذی نفعان می توانند از این ظرفیت ها به نفع جامعه هدف استفاده کنند.

رئیس مرکز برنامه ریزی، فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی سازمان بهزیستی کشور در پایان گفت:  هدف اصلی مراکز نوآوری خلق رویدادهای نوین اجتماعی بر پایه علم و فناوری و دانش بنیان کردن خدمات و نیازهای تخصصی سازمان است.

در این برنامه از ساختمان و نحوه فعالیت حدود ۳۰۰ نفر در مرکز نوآوری نوفل لوشاتو در بخش های مختلف بازدید شد.

کد خبر 92663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =