بزرگترین گلریزان کشور در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران _ با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان «همدلی برای ظهور» و پویش «هواتو دارم» در مسجد مقدس جمکران

حجت‌الاسلام مهدی حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به برگزاری مراسم گلریزان «همدلی برای ظهور» و پویش «هواتو دارم» در مسجد مقدس جمکران برگزار می شود.
️گسترش کمپین «هواتو دارم» در جامعه علاوه بر تامین نیازهای مستضعفان، فرهنگ همدلی را در جامعه نهادینه میکند و این مهم را یادآور می شود که غیر از هوای خودمان، هوای دیگری را داشته باشیم و این محبت‌ها و همدلی‌ها را توسعه بدهیم.
مراسم بزرگ گلریزان با عنوان «همدلی برای ظهور» در تاریخ سه‌شنبه ۴ مهرماه برابر با ۱۰ ربیع‌الأول بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.
در این برنامه از همه دستگاه‌های خدمت‌رسان و خیریه‌ها و همین‌طور خیل عموم مردم دعوت‌ به عمل آمده‌است و هر فردی با هر بضاعت مالی و امکاناتی که دارد می تواند در این همدلی شرکت کند.
عواید این گلریزان و مشارکت مردمی صرف خرید جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، اشتغال زنان سرپرست خانوار، تهیه بسته معیشتی و اطعام نیازمندان، برگزاری جشن تکلیف برای کودکان بی‌بضاعت، آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و آبرسانی به مناطق محروم خواهد شد.
افرادی که نتوانستند به هر طریقی در این برنامه حضور پیدا کنند و قصد کمک و شرکت در این همدلی را داشتند می‌توانند با ارتباط از طریق کد دستوری (*۷۸۰*۳۱۳#) در این اتفاق بزرگ خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

کد خبر 90081

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =