تخصیص اعتبار ویژه به برنامه گذران اوقات فراغت بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی برای نخستین بار/آغاز اردوی بانوان موفق ،خانواده موفق از امروز

مدیر کل دفتر توانمند سازی خانواده و بانوان سرپرست خانوار سازمان بهزیستی کشور از تخصیص اعتبار ویژه از سوی این دفتر به منظور اجرای برنامه های فرهنگی وگذران اوقات فراغت بانوان سرپرست خانوار تحت پوشش بهزیستی و اعضای خانواده آنان با هدف آمادگی برای توانمند سازی این بانوان برای نخستین بار خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ نرجس خاتون اسعدی خلیلی با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف دفتر توانمند سازی بانوان و خانواده سازمان بهزیستی، بازتوانی و ایجاد آمادگی برای خروج بانوان از چرخه حمایتی سازمان بهزیستی است که  به منظور دستیابی به این اهداف برنامه های مختلف برای آنان اجرا می شود.

وی افزود:این برنامه ها شامل آموزش مهارت های زندگی، آموزش برای راه اندازی اشتغال، برنامه های فرهنگی و ... است و در همین راستا  برنامه های فرهنگی و گذران اوقات فراغت برای بانوان سرپرست خانوار و اعضای خانواده آنها در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول گفت:امسال برای نخستین بار با تخصیص اعتبار ویژه از سوی دفتر توانمند سازی خانواده و زنان بهزیستی کشور و همکاری شورای امور فرهنگی، پشتیبانی، حراست و همچنین هماهنگی ادارات استانی در واگذاری سهمیه ها به این بانوان، برنامه گذران اوقات فراغت برای بانوان سرپرست خانوار به همراه فرزندان دختر، در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این برنامه با عنوان اردوی تابستانه «بانوان موفق، خانواده موفق» در دو نوبت از روز شنبه ۱۷ تا چهارشنبه ۲۱ تیرماه جاری و روزهای شنبه ۱۴ تا چهارشنبه ۱۸ مرداد ماه سال جاری در دو مجتمع آموزشی_فرهنگی شهید عظیمی شهرستان بابلسر و مجتمع آموزشی _فرهنگی حبیب ابن مظاهر شهرستان تنکابن برگزار می شود.

اسعدی خلیلی گفت: در این برنامه که با حضور بانوان سرپرست خانوار از ۲۴ استان کشور برگزار می شود، علاوه بر برنامه های تفریحی، ورزشی و فرهنگی؛ با همکاری امور فرهنگی بهزیستی و حضور تعدادی از خواهران گروه های جهادی به عنوان مربی؛ برنامه های تربیتی برای فرزندان پیش بینی شده است.

کد خبر 83698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =