آغاز مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت در سال ۱۴۰۲

مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور از آغار مسابقات افراد دارای معلولیت در بخش های بانوان و مردان در سوم تیرماه جاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، شاهین امینی در خصوص آغاز جشنواره فرهنگی ورزشی افراد دارای معلولیت گفت: جشنواره ورزشی افراد دارای معلولیت در سال ۱۴۰۲ در مجتمع شهید عظیمی بابلسر از تاریخ سوم تا هشتم تیرماه با مسابقات بانوان دارای معلولیت دنبال خواهد شد.

وی افزود: این هفته از مسابقات در رشته های انفرادی و تیمی بانوان برگزار خواهد شد و پیش بینی می شود بیش از ۷۰۰ ورزشکار در این مسابقات حضور داشته باشند.

امینی در خصوص رشته های حاضر در این مسابقات گفت: مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت شنوایی در رشته های شطرنج، آمادگی جسمانی، دو ومیدانی و تنیس و در مسابقات ورزشی افراد دارای معلولیت بینایی رشته های شطرنج، آمادگی جسمانی، دوومیدانی B۱ و دوومیدانی B۳ و رشته های ورزشی افراد دارای معلولیت جسمی و حرکتی شامل ویلچررانی، فوتبال دستی، شطرنج و تنیس روی میز خواهد بود.

مدیر امور پشتیبانی سازمان بهزیستی همچنین از برگزاری مسابقات مردان دارای معلولیت از تاریخ ۱۰ تا ۱۵ تیرماه در رشته های اعلام شده خبر داد.

کد خبر 82563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =