پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس و مشاور

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پیامی به مناسبت روز روانشناس گفت: در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیتهای حرفه ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید و در سایه تعامل موثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذینفعان شریف، تلاش می نماید تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این پیام به شرح ذیل است؛

یاری رساندن به انسانها و کمک عالمانه به درک بهتر زندگی ، توام با توانمند سازی بشر برای تولید چرخه آرامش و امید ،امری بسیار مهم و موثر در شکل گیری جامعه ای سازنده و پویا است.

روانشناسان و مشاورین، وظیفه خطیر راهنمایی و همیاری ومداخلات تخصصی در کاهش دردها ومدیریت بهینه چالشهای فردی و اجتماعی و اتخاذ نگاه مسئولانه به اتفاقات و جریانات زندگی را به دوش می کشند و این مهم، مستلزم تجهیز خویشتن به علم و حلم و استمداد از خداوندگار هستی بخش است.

در دنیای پر تحول امروز سازمان بهزیستی افتخار دارد تا زمینه توسعه فعالیتهای حرفه ای و بهره مندی مردم از ظرفیت عظیم تخصصی جامعه روانشناسی را در قالب مراکز و خدمات روانشناختی فراهم نماید و در سایه تعامل موثر با صاحب نظران دلسوز و متعهد و ذینفعان شریف، تلاش می نماید تا روانشناسی به مثابه یک حرفه فضای کافی جهت نقش آفرینی در سلامت اجتماعی را در اختیار داشته باشد.

بدینوسیله روز روانشناس را بر روانشناسان و مشاورین دلسوز و صدیق کشورمان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از خداوند منان می خواهم تا توفیق مشارکت بیش از پیش شما عزیزان را در توسعه تکافل اجتماعی افزون نماید.

علی محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 78449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =