عبدالله زاده به عنوان سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور منصوب شد

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور طی حکمی قاسم عبدالله زاده را به عنوان سرپرست دبیر خانه شورای ملی سالمندان کشور منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛ متن حکم به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای قاسم عبداله زاده

باسلام و احترام،

با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، با عنایت به تعهد، توانمندی و پیشینه ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به عنوان"سرپرست دبیرخانه شورای ملی سالمندان کشور" منصوب می شوید.

 روند روبه رشد جمعیت سالمندان در کشور و جدی بودن پدیده سالمندی طبق برآوردهای آماری در دو دهه آینده از یک سو و تأکید آموزه های دینی و اسلامی در جهت حفظ منزلت، شأن و کرامت سالخوردگان در خانواده و جامعه از سوی دیگر ما را موظف می نماید تا از طریق تدوین سیاست ها و برنامه های کارآمد در جهت تأمین سلامت و رفاه سالمندان کشور، ایجاد رضایتمندی و نگرش مثبت در سالمندان، موجبات تداوم حضور فعال و مؤثر و تقویت شأن و پایگاه اجتماعی این عزیزان را در خانواده و جامعه فراهم نماییم. در همین راستا انتظار دارم منطبق با سیاست های شورای ملی سالمندان کشور در جهت ساماندهی امور سالمندان و پیگیری اجرایی شدن مصوبات آن شورا و تأمین سلامت و رفاه سالمندان عزیز و معطوف نمودن توجه سیاستگذاران خرد و کلان جامعه با هدف بهبود و ارتقاء کیفیت زندگی این قشر از جامعه اهتمام نمایید.

توفیقات روزافزون جناب عالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می نمایم.

علی محمد قادری

 معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 68198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =