افزایش ۳۰ درصدی «مستمری» مددجویان بهزیستی از اواخر آبان

رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش این سازمان و همچنین افزایش تسهیلات اشتغالزایی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» رئیس سازمان بهزیستی کشور درخصوص افزایش مستمری مددجویان تحت پوشش، اظهار کرد: براساس مصوبه و ابلاغیه مجلس شورای اسلامی مقرر شد سرانه مستمری جامعه هدف سازمان بهزیستی ۳۰ درصد افزایش یابد. براساس بودجه و تامین اعتباری که سازمان برنامه و بودجه برای این مهم منظور خواهد کرد از اواخر آبان‌ماه با تایید شورای نگهبان می‌توانیم این افزایش مستمری را اعمال کنیم.

وی با اشاره به خبر افزایش بند ب تبصره ۱۶ قانونی که مجلس شورای اسلامی برای تسهیل‌گری اشتغال برای جامعه هدف سازمان بهزیستی و کمیته امداد محقق کرد، گفت: با اعتبار و ابلاغیه جدید از سوی بانک مرکزی، سرانه تسهیلات اشتغالزایی برای خدمت‌گیرندگان و کارفرمایانی که از جامعه هدف سازمان برای امر اشتغال در کشور استفاده می‌کنند از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش یافت. همچنین کارفرمایانی که سقف اعتباری ۲ میلیارد تومانی برای به کارگیری جامعه هدف سازمان در مراکز خود داشتند این اعتبار به ۴ میلیارد تومان ارتقاء پیدا خواهد کرد.

کد خبر 67704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =