توزیع انواع تجهیزات توانبخشی برای جامعه هدف کم‌برخوردار با مشارکت بنیاد ۱۵ خرداد

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم پویش ملی «مثبت حرکت ۲» بر تشکیل میز مشترک سازمان بهزیستی کشور با بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برای احصاء موضوعات جامع در حوزه مسکن، اشتغال و ... تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم توزیع انواع تجهیزات توانبخشی برای جامعه هدف که با مشارکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) با عنوان پویش ملی «مثبت حرکت ۲» برگزار شد، گفت: مفتخریم در راستای همسویی استراتژیک و هم‌افزایی میان دولت، مردم و نهادهای انقلابی کارهای ویژه‌ای را برای خدمت موثر و مستمر به جامعه هدف ارائه می‌کنیم.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور پویش ملی «مثبت حرکت ۲» را آئین و رسمی در راستای خدمتگذاری به افراد دارای معلولیت برشمرد و افزود: این پویش در راستای سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت اجتماعی با کارویژه‌ای همچون تهیه و توزیع انواع تجهیزات توانبخشی برای جامعه هدف مشتمل بر ملزوماتی چون ویلچر، عصا، واکر، تشک مواج و ... اجرایی شد.

وی خدمت به معلول را خدمت به نبی اکرم (ص) عنوان کرد و گفت: سالمندی و معلولیت جدا از زندگی ما نیست و دوران افول جسمانی برای همه وجود دارد.

قادری با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور با بیش از ۷ میلیون نفر مخاطب، گستره ویژه‌ای در کشور دارد، تصریح کرد: این سازمان تنها نهاد حمایتی امدادی کشور است که بیش از ۴۲ سال خدمات ارائه می‌کند و بیش از ۵۳ ماموریت دارد؛ لذا از بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برای ورود به ماموریت‌های بهزیستی همچون تامین بسته‌های امنیت تغذیه مادران و ... جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد در تفاهمنامه مشترک سال گذشته تعدادی ویلچر به افراد دارای معلولیت ارائه شد.

وی از تدوین یک نظام مسائل در سازمان بهزیستی کشور خبر داد و گفت: درصددیم با رویکردهای حرفه‌ای موضوع حضور فعال افراد دارای معلولیت را در جامعه جدی بگیریم تا این افراد بتوانند از زیرساخت‌ها استفاده کنند؛ چراکه ۸ درصد جامعه آماری را افراد دارای معلولیت تشکیل می‌دهند.

قادری در پایان بر تشکیل میز مشترک سازمان بهزیستی کشور با بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) برای احصاء موضوعات جامع در حوزه مسکن، اشتغال و ... تاکید کرد.

کد خبر 67266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =