ربوبی، سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور شد

علی محمد قادری رییس سازمان بهزیستی کشور طی ابلاغی«علی ربوبی» را به عنوان «سرپرست مرکز مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی» منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل؛متن ابلاغ به این شرح است:

برادر ارجمند جناب آقای علی ربوبی

نظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ بعنوان«سرپرست مرکز مشارکت های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی» منصوب می شوید.

با عنایت به تأثیر و کارکردهای مثبت مشارکت پذیری و حاکمیت فرهنگ تعاون، تکافل اجتماعی و مولفه های اثرگذار خیرجمعی و مسئولیت اجتماعی آحاد جامعه، نهادها و سازمان ها در جهت ارتقاء رفاه و سلامت اجتماعی کشور از شما انتظار دارم مساعی خویش را جهت نیل به اهداف ذیل به ‏کار گیرید:

-برنامه ریزی و سیاستگذاری در جهت استقرار منسجم و هماهنگ ساختار مراکز مثبت زندگی به عنوان یک سیستم جامع پنجره واحد برای ارائه هوشمند خدمات سازمان.

- تلاش در جهت یافتن سازوکارهای جامع و مطلوب در راستای تقویت و توسعه شبکه ارتباطی، حمایتی، مردمی و کارآمد و همچنین پاسداشت و صیانت از شرکای اجتماعی و خیرین محترم در انجام امور ماندگار، زود بازده و اثربخش به منظور تامین منافع نیازمندان و اقشار آسیب پذیر جامعه.

- روان سازی صدور مجوز جهت موسسات، مراکز غیردولتی و مردم نهاد، نظارت بر عملکرد و فعالیت آنان،
هم افزایی و هوشمند سازی ارتباطات فعال و موثر با موسسات خیریه، شناسایی فرصت های موجود و ایجاد ارتباطات سازنده و دوسویه با نهادها و موسسات خیریه عام‏ المنفعه، جلب و جذب مشارکت های مردمی در داخل و خارج کشور و بهره گیری از انگیزه‏ های ایمانی و انسان دوستانه گروه های جهادی داوطلب خدمت بعنوان یکی از شاخص های اصلی توسعه یافتگی و تثبیت عدالت اجتماعی.

- تدوین سبد پروژه نیازهای سازمان، اولویت بندی مطالبات جامعه هدف و بهره گیری از امکانات و ظرفیت های درون و برون سازمانی در راستای رفع مشکلات جامعه هدف.

- هدایت نظام انفاق، زکات، وقف و نذر.

- ارائه الگوهای کاربردی و مبتنی بر آخرین رهیافت های صاحبنظران و پژوهش های دانش بنیاد در جهت توانمندسازی آحاد جامعه هدف از طریق تسهیل اشتغال پایدار و مناسب سازی شده با قابلیت رصد، پایش و ارائه مشوق های بیمه ای و سوق دادن نظام اقتصادی خانواده براساس مشارکت فعال در بازار سرمایه.

- پیگیری و همکاری فعال و تفاهم با نهادهای ذیربط بر مبنای سیاست های سازمان به منظور افزایش اعتبارات و جذب منابع برون سازمانی جهت تقویت و تسهیلگری در تأمین مسکن به عنوان یکی از ارکان اساسی توانمندسازی خانواده مددجویان تحت پوشش و اقشار آسیب پذیر جامعه.

توفیقات روزافزون جناب عالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می‏ نمایم.

علی محمـد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 67058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =