هزینه‌کرد ۱۸۳۲ میلیارد تومان مشارکت‌ مردمی برای مددجویان بهزیستی در سال ۱۴۰۰

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور از هزینه‌کرد بالغ بر ۱۸۳۲ میلیارد تومان جلب مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۰ در سطح کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «امیرحسین عرب‌زاده» رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور از هزینه‌کرد بالغ بر ۱۸۳۲ میلیارد تومان جلب مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۰ در سطح کشور خبر داد و گفت: جزئیات عملکرد این سازمان بسیار شفاف بوده و ریزهزینه‌کرد و مستندات حوزه‌ها در اختیار دفتر بازرسی قرار گرفته است.

رئیس مرکز مشارکت‌های مردمی، مؤسسات غیردولتی و توانمندسازی بهزیستی کشور، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ مبلغ جمع‌آوری شده توسط مشارکت‌های مردمی ادارات و مراکز دولتی و موسسات خیریه بهزیستی استانها در فعالیت‌های مختلف هزینه شده است.

 وی، تصریح کرد:  با یاری و حمایت‌های هموطنان در تامین بخشی از هزینه‌های مورد نیاز قشر ضعیف و آسیب‌دیده از طریق کمک‌های نقدی و غیرنقدی در بخش‌های ازدواج و جهیزیه، سبد معیشتی و مواد غذایی، دارو و درمان، پوشاک، خدمات توانبخشی و تجهیزات پزشکی، هزینه نان، کارت خرید فروشگاهی، لوازم بهداشتی، لوازم خانگی، نیازهای موردی، احداث، تعمیر و تجهیز مراکز، اشتغال و توانمندسازی شغل، برنامه‌های آموزشی و لوازم کمک آموزشی، برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و فوق‌برنامه، ساخت و تعمیر مسکن طبق نیازهای جامعه هدف سازمان در سطح کشور صورت می‌گیرد.

عرب‌زاده در پایان یادآور شد: مبالغ جمع‌آوری شده در حساب مشارکت‌های مردمی ستاد سازمان بهزیستی کشور در سال ۱۴۰۰ برای توزیع بین مددجویان به بهزیستی استانها به صورت عادلانه تخصیص یافت؛ همچنین مبلغ  ۵.۰۷۰ میلیارد تومان در راستای خرید ملزومات آموزشی بصورت مستقیم از سوی خیر به حساب مددجویان بهزیستی استانها در سطح کشور واریز شده است.

کد خبر 65225

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =