پیام تبریک رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «علی‌محمد قادری» معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور همزمان با آغاز گرامیداشت هفته دولت پیام صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی

هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان گرانقدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان رجایی و باهنر و ۷۲ تن از یاران باوفای انقلاب اسلامی از جمله شهید محمدعلی فیاض‌بخش است که شجره طیبه سازمان بهزیستی کشور را برای خدمت به محروم‌ترین افراد جامعه و معلولین بنیان نهاد. از این‌رو، دولت مکتبی این شهیدان بزرگوار به رفع مشکلات قشر آسیب‌پذیر جامعه کمر همت بر بستند و «خدمتگزاران صادق» لقب گرفتند.

سازمان بهزیستی کشور با تاسی از شهدا و ایثارگران با روحیه جهادی و پشتوانه عظیم مردمی که یکی از مهمترین ویژگی‌های دولت اسلامی و وجه تمایز با دیگر دولت‌هاست، خدمتگزاری به آحاد جامعه بالاخص افراد تحت پوشش را به عنوان ولی نعمتان جمهوری اسلامی سرلوحه کار خود قرار داده است و امیدواریم در مسیر تحقق نظام اجتماعی سالم و توسعه عدالت اجتماعی با بهره‌گیری ظرفیت‌های مردمی در راستای ماموریت‌های محوله، بهترین خدمات را ارائه کنیم.

اکنون ضمن گرامیداشت هفته دولت و ارج نهادن بر روحیه جهادی خدمتگزاران ایران اسلامی و آرزوی توفیقات بیش از پیش، مفتخریم در دولت سیزدهم با کمک همه دولتمردان و گروه‌های مردمی و جهادی خدمات ارزنده‌تر و شایسته‌تری را در توسعه رفاه اجتماعی و رشد اهداف متعالی سازمان به ملت شریف ایران اسلامی به ویژه ولی‌نعمتانمان ارائه کنیم.

علی‌محمد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

کد خبر 64167

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =