تاکید بر بازنگری ساختار و تشکیلات مراکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان‌ها

رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور در نشست صمیمی با کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان خراسان رضوی، به مشکلات و مسائل مطروحه آنان گوش سپرد و درخصوص حل این مسائل، قول پیگیری در سطوح تصمیم‌گیر کشوری و مساعدت برای رفع مشکلات داد.

به گزارش روابط عمومی خراسان رضوی، «محمدمهدی امیری» رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور در نشست صمیمی با کارکنان اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان خراسان رضوی بر بازنگری ساختار و تشکیلات مراکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان‌ها تأکید کرد و گفت: باید تمام تلاش خود را بر رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم مددجویان متمرکز کنیم و حتی‌الامکان پاسخگویی مناسبی داشته باشیم.

رئیس ستاد پذیرش و هماهنگی بهزیستی کشور همچنین ضمن تأکید بر مستندسازی اقدامات انسان‌دوستانه کارکنان، گفت: میز خدمت باید در مناطق محروم و مساجد ددایر و به نیازهای مخاطبان پاسخگویی شود.

وی همچنین خواستار تعامل و همکاری با مقامات تصمیم‌سازی در استان برای افزایش کارآمدی سیستم و رضایت‌مندی جامعه هدف شد.

امیری: تمام تلاش خود را بر رضایت‌مندی جامعه هدف متمرکز می‌کنیم

امیری، گفت: نتایج همایش مسئولان مراکز پذیرش و هماهنگی بهزیستی سراسر کشور به تمام استان‌ها ابلاغ و از آنها خواهیم خواست نتایج اقدامات خود را به ستاد بهزیستی کشور منعکس کنند.

یادآوری می‌شود، در حاشیه این نشست،  از اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی خراسان رضوی برای کسب رتبه برتر در سطح کشور برای سه نوبت متوالی، تقدیر شد.
 

کد خبر 60166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =