راه‌اندازی صندوق صدقات الکترونیکی بهزیستی/ افزایش کمک‌های مردمی در سال جاری

سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی صندوق صدقات الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح در ابتدا به صورت پایلوت در تهران و برخی از شهرها آغاز و در ادامه کشوری خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل به نقل از خبرگزاری تسنیم، امیرحسین عرب‌زاده سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به میزان کمک‌های مردمی در سال ۱۴۰۰ ، اظهار کرد: در این بخش بر اساس آمار موجود یک هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

وی تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال در دو بخش نمایشگاه و پویش‌های ماه رمضان و همچنین فطریه ، ۲۴۱ میلیارد تومان جمع‌آوری شده است.

عرب‌زاده در پاسخ به این پرسش که کدام استان‌ها در بحث مشارکت‌های مردمی وضعیت خوبی را داشته‌اند، گفت: در قالب پویش عیدانه، استان‌های خراسان رضوی، اصفهان، مازندران و همچنین در ارتباط با ضیافت مهربانی در ماه مبارک رمضان استان‌های فارس، خوزستان، خراسان رضوی، کرمان و تهران وضعیت خوبی را به لحاظ جمع‌آوری کمک‌ها داشته‌اند.

سرپرست مرکز مشارکت‌های مردمی، موسسات غیردولتی و توانمندسازی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود میزان جلب کمک‌های مردمی در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد رشد داشته باشد.

وی افزود: به‌زودی چندین سامانه از جمله سامانه جمع‌سپاری برای جلب کمک‌های مردمی، سامانه مشارکت در تأمین قبوض آب، برق و گاز مددجویان سازمان بهزیستی کشور، آغاز به کار صندوق صدقات الکترونیکی و همچنین راه‌اندازی کد دستوری انجام خواهد شد.

معاون بهزیستی کشور از راه‌اندازی صندوق صدقات الکترونیکی خبر داد و گفت: این طرح در ابتدا به صورت پایلوت در تهران و برخی از شهرها آغاز و در ادامه کشوری خواهد شد.

کد خبر 58641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =