مستمری مددجویان بهزیستی یک تا ۵ نفره در سال ۱۴۰۱ اعلام شد

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی، میزان افزایش مستمری مددجویان ۱ تا ۵ نفره این سازمان را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل به نقل از تسنیم، «سید مرتضی حسینی» معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۷ میلیون مددجو در قالب ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار خانوار از خدمات سازمان بهزیستی استفاده می‌کنند، گفت: از این تعداد ۲ میلیون نفر به‌صورت ماهیانه مستمری معیشتی دریافت می‌کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور با اشاره به راهبرد و سیاست بهزیستی برای ورود تعداد بیشتری از مددجویان جهت دریافت مستمری ماهیانه، تصریح کرد: در این زمینه بنا داریم در سال ۱۴۰۱ با اولویت معلولان شدید و خیلی شدید از دهک‌های پایین به تعداد مستمری‌بگیران سازمان بیفزاییم.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ درصدی مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۱، افزود: بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی، مستمری مددجویان دو نهاد حمایتی بهزیستی و کمیته امداد از فروردین ماه ۲۰ درصد افزایش خواهد یافت.

حسینی در پاسخ به اینکه آیا مستمری مددجویان در فروردین ماه با افزایش پرداخت خواهد شد یا خیر، گفت: در صورتی که اعتبارات لازم توسط سازمان هدفمندی در این ماه اختصاص بگیرد، این افزایش اعمال و در غیر این صورت، ما به‌التفاوت افزایش مستمری مددجویان در فروردین ماه با مستمری اردیبهشت ماه به حساب آنها واریز خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور درباره ارقام افزایش مستمری مددجویان در سال جاری، تصریح کرد: میزان مستمری مددجویان در سال ۱۴۰۱، یک نفره ۳۵۰ هزار تومان، دو نفره ۵۰۰ هزار تومان، سه نفره ۷۰۰ هزار، ۴ نفره ۹۰۰ هزار تومان و پنج نفر و پنج نفر به بالا، یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده است که این رقم در سال جاری به ترتیب یک نفره ۴۲۰ هزار تومان، دو نفره ۶۰۰ هزار تومان، سه نفره ۸۴۰ هزار تومان، ۴ نفره یک میلیون و ۸۰ هزار و ۵ نفر و ۵ نفر به بالا یک میلیون و ۳۲۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 55136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =