تفاهمنامه همکاری به روز رسانی اطلاعات مددجویان با دفاتر پیشخوان دولت

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور در جریان انعقاد تفاهم نامه با دفاتر پیشخوان دولت از راه اندازی سامانه ای برای ورود اطلاعات مددجویان تا ۲۸ اسفندماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، سید مرتضی حسینی در جریان انعقاد تفاهم نامه با دفاتر پیشخوان دولت با بیان این خبر گفت: مددجویان سازمان بهزیستی به چهار طریق مراجعه مستقیم به سامانه، حضور در مراکز و کارشناسان بهزیستی در استان های کشور، مراکز مثبت زندگی و مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت برای تکمیل و یا تصحیح اطلاعات مربوط به قبوض آب، برق و گاز می توانند اقدام کنند.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را تسریع در کارها و استفاده از همه ظرفیت ها عنوان کرد و افزود: این تفاهم نامه در جهت تکمیل و به روز رسانی اطلاعات مددجویی  توانخواهان و اطلاعات آب و برق و گاز برای معافیت های قبوض است.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور تشریح کرد: مددجویان پس از جابه جایی محل سکونت می باید اطلاعات مربوط به شناسه های قبوض خود را از طرق اعلام شده در سامانه مذکور اعلام کنند و این اطلاعات به صورت ماهانه به شرکت های آب، برق و گاز ارسال خواهد شد.

کد خبر 53886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =