بهره مندی ۱۵ هزار نفری جامعه هدف از خدمات مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف در سال جاری

از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان دی ماه؛ در حدود ۱۵ هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم از خدمات مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور بهره مند شده اند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، محمد مهدی امیری رییس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فروردین ماه تا پایان دی ماه سال جاری؛ پذیرش، مشاوره و راهنمایی برای ۴ هزار و ۸۱۷ مراجعه کننده حضوری در این مرکز انجام شده است.

وی افزود: بررسی و پاسخگویی به مکاتبات ارسالی از سوی واحد ارتباطات مردمی دفتر مقام معظم رهبری ۶ هزار و ۳۲۰ فقره، همچنین رسیدگی به مکاتبات نهاد ریاست جمهوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای مهرماه تا به حال  نیز به ترتیب ۱۴۷ و ۴۰۲ فقره بوده است.

امیری پاسخگویی به ارجاعات دریافت شده از طریق سامانه سامد را نیز ۲ هزار و ۶۰۳ فقره عنوان کرد.

رییس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور در خصوص ارائه خدمات رفاهی به مددجویان گروه های هدف که از استان های مختلف به این مرکز مراجعه کرده اند نیز گفت: در مجموع برای ۶ هزار و ۱۸۲ نفر شب حواله اسکان از طریق موسسه رها صادر شده است. همچنین برای ایاب و ذهاب گروه های هدف نیز ۵ هزار و ۱۴۰ نفر شب؛ حواله بلیط صادر شده است.

کد خبر 52359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =