تأکید رئیس سازمان بهزیستی بر کسب مهارت در کنار ادامه تحصیلات دانشگاهی / مسیر رشد و پیشرفت فرزندان بهزیستی رصد می شود

علی محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم تقدیر از فرزندان زنان سرپرست خانوار و شبه خانواده که موفق به کسب رتبه زیر ۱۰۰۰ مقاطع مختلف تحصیلی از دانشگاه سراسری شده اند؛ بر یادگیری مهارت و آمادگی برای اشتغال در کنار ادامه تحصیل تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل،رییس سازمان بهزیستی کشور در این مراسم ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) و روز زن گفت: این خبر که شما در حوزه امور اجتماعی بهزیستی با تلاش و همت و توجه به استعدادهای درونی خود (در عین اقتضائات جاری زندگی )مسیر ارتقای علم را پیش گرفتید و برای خود هدفی را  انتخاب کرده اید، مایه مباهات است و از نظر من شما به خداوند نزدیک تر هستید و سعی کنید از این ذخیره بیشتر بهره ببرید.

قادری افزود: علاقه مند به رصد مسیر رشد و تعالی و پایش ترم به ترم تحصیلات شما عزیزان هستم و از معاونت اجتماعی می خواهم این امکان را فراهم کند و ارتباط تنگاتنگی بین بهزیستی و فرزندان حاضر برقرار شود و  از شما نیز می خواهم بهزیستی را مأمن امنی برای خودتان بدانید.

وی با اشاره به مشکلات معیشتی و اقتصادی مطرح شده از سوی برخی از دانشجویان حاضر در جلسه نیز گفت: افرادی که مشکلات معیشتی و کمبود هایی از نظر اقتصادی دارند و با همه این سختی ها و مشکلات به این توفیقات دست یافته اند، نخبگانی هستند که تهدیدهای زندگی را به فرصت مبدل کرده اند و مایه فخر و مباهات هستند و چه بسا اگر امکانات افراد عادی جامعه را در اختیار داشتند، بسیار موفق تر ظاهر می شدند و از شما به خاطر این تلاش مضاعف تشکر می کنم و از شما می خواهم مسیر رشد و ارتقای خود را با ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر تکمیل کنید.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: ما نیز سعی می کنیم یک مسیر امنیت اقتصادی را برای شما فراهم کنیم تا بیشتر متوجه آرمان و هدفتان باشید و همچنین مهارت های لازم آمادگی برای اشتغال در کنار ادامه تحصیل را کسب کنید که این موضوع با همیاری و برقراری ارتباطات با سازمان های مردم نهاد قابل انجام است.

قادری گفت: شرافت در زندگی شما ناشی از این است که هم کار کنید و هم درس بخوانید و از خدا می خواهم مسیر رشد و ترقی شما را طوری رقم بزند که در سال های آتی افتخار آفرینی های بیشتری از شما ببینیم.

وی همچنین از مادرانی که با سختی و  محدودیت های موجود در زندگی و با هر بضاعتی که داشتند،زمینه توفیق این فرزندان را فراهم کرده اند تشکر و قدر دانی کرد.

سازمان بهزیستی با اهدای مبلغ ۱۵۰میلیون ریال هدیه نقدی، سفر زیارتی مشهد مقدس به همراه مادر ،سفر به عتبات عالیات و لوح تقدیر جداگانه به مادران و فرزندان؛ از مدعوین جلسه تقدیر کرد.

کد خبر 50868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =