انتصاب «حجت الاسلام شریفی دوست» به سمت معاون راهبردی و توسعه خدمات مرکز تحول اداری

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در حکمی حجت الاسلام و المسلمین «حمزه شریفی دوست» را به سمت معاون راهبردی و توسعه خدمات (+زندگی) مرکز تحول ادارای منصوب کرد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، متن این حکم به شرح ذیل است؛ 

بسمه تعالی

حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای حمزه شریفی دوست

نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم بعنوان «معاون راهبری و توسعه خدمات (+زندگی)» مرکز تحول اداری منصوب می‌گردید.

نظر به جایگاه تأثیرگذار سازمان بهزیستی در حوزه تولی گری سلامت اجتماعی کشور و مقابله با آسیب های اجتماعی، ضرورت فراگیری و توزیع عادلانه خدمات و تسهیل دسترسی گروه های هدف، انتظار دارم تحت نظر مستقیم اینجانب با بهره ‏گیری از پتانسیل ‏های درون سازمانی و ظرفیت مشارکت بخش غیردولتی و گروه های جهادی با هدف افزایش رضایتمندی آحاد مردم و تقویت سرمایه های اجتماعی کشور، موجبات تحقق اهداف سازمان را مبتنی بر اولویت های ذیل فراهم نمایید:

- ساماندهی نظام ارائه خدمات مبتنی بر رویکردهای خانواده محور و محله محور در مراکز مثبت زندگی با بهره گیری از پتانسیل‏ ها و ظرفیت های موجود در منابع اجتماعی محلی.

- مدیریت و نظارت دقیق بر فعالیت مراکز خدمات دهنده با محوریت اصل مشارکت جویی از سوی مردم.

- نظارت بر استقرار و فعال سازی نظام هوشمند با امکان رصد و پایش دقیق روند ارائه خدمات.

- برنامه ریزی جهت دانش افزایی و مهارت افزایی کارکنان شاغل در مراکز مثبت زندگی با طراحی و اجرای دوره های آموزشی روزآمد و اثربخش.

- برنامه ریزی، طراحی و تدوین نظام ارجاع و پیگیری مراجعین و مددجویان بمنظور رشد کمی و کیفی و یکپارچه سازی فرآیند ارائه خدمات در مراکز.

توفیقات روزافزون جنابعالی را از خداوند منان و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) مسألت می‏ نمایم.

علی محمـد قادری

معاون وزیر و رئیس سازمان

کد خبر 50209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =